Miloš Milošević, Maserati brend menadžer – Lepota uklopljena sa performansama, a moć sa elegancijom

Razgovarala: Jelena Milovanović

U uzbudljivoj automobilskoj industriji Maserati je mnogo više od automobila.

On je sinonim za umetnost brzine i elegancije koja seže generacijama unazad i pomera granice. Dok koračamo u ritmu uzbudljive italijanske strasti vozeći se kroz vreme, svaki Maserati automobil predstavlja spoj bezvremenog stila i inovativne tehnologije. U današnjem razgovoru, Miloš Milošević, brend menadžer za Maserati u Srbiji, vodi nas na putovanje kroz nasleđe i budućnost ovog legendarnog brenda. Od trkačkih staza do urbanih bulevara, Miloš otkriva kako Maserati ostaje na vrhu sveta automobilske industrije, uspevajući da iznova definiše pojmove luksuza, performansi i, što je najvažnije, individualnosti.

Kako u najkraćim crtama opisati Maserati? 

Luksuz na italijanski način. Drzak, performantan, prefinjen i uvek inovativan.

Kakve nas inovacije očekuju na frontu dizajna? 

Nova era Maseratija je već započeta novim dizajnom, jasno se vidi nasleđe ikoničnog dizajna čuvenih grand touring automobila beskompromisno upakovanog za ljubitelje luksuznih sportskih automobila.

Kojim principima se vode kupci Maseratija? 

Niste kao svi ostali.

Šta je additional value u slučaju Maseratija? 

Maserati dizajneri stvaraju remek-dela koja se razlikuju. Svaki model ima za cilj da označi početak nove ere. Inovacija je ugrađena u svaki korak razvoja. Naše modele kupuju, žive i voze entuzijasti. Bezvremenske ikone nikada ne prestaju da osvajaju srca.

Koji su najupečatljiviji modeli Maseratija kroz istoriju? 

4CLT (1948-1951), 250F (1954-1960), A6G CS/53 (1947-1953), 3500 GT (1957-1964), Ghibli (1967-1973), Bora (1971-78), Merak (1972-1983), Khamsin (1974-1982), MC12 (2004-2005), Quattroporte (2003-2012), GranTursimo (2007-2022).

Da li nam možeš reći neke zanimljivosti o autu koje nisu poznate široj publici? 

Officine Alfieri Maserati SA je kompanija osnovana u Bolonji, u Italiji, u decembru 1914. godine od strane braće Alfieri, Ettore i Ernesto Maserati. Svećice su bile prvi veliki proizvod kompanije, a tokom Prvog svetskog rata Maserati je pravio uređaje za avionske motore. Amblem Maseratija, napravljen po uzoru na trozubac koji drži Neptun u statui na Piazza Maggiore u Bolonji, dizajnirao je 1920. Mario Maserati, četvrti brat koji inače nije povezan sa kompanijom. Alfieri Maserati je vozio trkačke automobile za druge proizvođače pre nego što se nastanio sa svojom braćom da proizvede prvi Maserati automobil, trkački automobil nazvan Tipo 26 za godinu svog debija. Najistaknutiji Maserati 1920-ih bio je V4, trkački automobil sa 16 cilindara koji je 1929. imao brzinu od 248 km na sat.

U kojoj meri se prepliću dizajn i funkcionalnost? 

Jedinstvenost se ne uklapa, već sledi svoja pravila. Maserati je oduvek bio sinonim za luksuzne GT automobile koji pored visokih performansi nude komfor i udobnost za duga putovanja, dok privlače poglede sa svih strana.

U kojoj meri žene određuju potražnju za ovim autom i na koji način? 

Žene imaju značajan uticaj u potražnji za Maserati brendom, prepoznaju segment gde se spajaju elegancija i luksuz. Dame često više cene estetiku i dizajn od muškaraca. Maserati, sa svojim elegantnim dizajnom privlači žensku publiku koja prepoznaje luksuz i stil. Iako je luksuzan brend, nudi različite modele koji zadovoljavaju različite potrebe, uključujući prostranost i udobnost koji su potrebni našim damama.

Šta je prema vašem mišljenju glavna odrednica luksuza Maseratija? 

Lepota uklopljena sa performansama, a moć sa elegancijom.

Koja boja ovog auta se pokazala kao najtraženija? 

Plava metalik.

Šta je u slučaju Maseratija izraz individualizma nad konformizmom? 

Maseratijev program za individualizaciju automobila Fuoriserie, koji klijentima nudi mogućnost da svoj Maserati pretvore u slikarsko platno i kreiraju ga da bude jedinstven u svakom detalju.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI