Predstavljamo vam Frame – brend koji je sinonim za kvalitetan denim

Tekst: Jovana Ristić

Kreativni umovi, Erik Torstensson i Jens Grede, nisu modni dizajneri po struci, ali njihova vizija i upornost prevazišli su sve prepreke – ovaj dvojac je pokrenuo Frame sa idejom da stvore savršeni model,  Le Skinny de Jeanne.

Ove farmerke ubrzo su postale omiljene među supermodelima, od Mirande Kerr do Karlie Kloss. Društvene mreže kreirane su hype oko njih, i učinile ih globalnim fenomenom koji nije morao da plaća reklame da bi se za njega čulo.

Brend Frame je nastao 2012. kao ideja o It paru pantalona, da bi potom postao sinonim za kvalitetan denim i vrhunsku estetiku.

Inspirativna priča

Za osnivače, Frame nije samo bio brend u koji su uložili svoje ideje i vreme, već test njihovog znanja i iskustva stečenih u marketingu i kreativnoj industriji. Kroz pažljivo osmišljenu strategiju i fokus na kvalitet, dokazali su da autentičnost i posvećenost uvek pronalaze put do kupaca.

Kvalitet i održivost na prvom mestu 

Kada govorimo o Frame, ne smemo da zaboravimo činjenicu da su primer odgovornog poslovanja. Trude se da u proizvodnji upotrebljavaju materijale koji imaju minimalni uticaj na prirodu, uključujući recikliranu vunu i kašmir, organski pamuk i svilu uzgajanu u kontrolisanim uslovima. Takođe su osmislili ambiciozni program’’Responsible Denim’’, čiji je cilj da do 2025. učini da čak 80% ženskog, i 75% muškog denima bude održivo proizvedeno. Pored toga, aktivno podstiču reciklažu i ponovnu upotrebu tekstila kroz saradnje sa raznim platformama. Kupci ne samo da kupuju kvalitetne komade, već time postaju i deo pokreta za očuvanje planete.

Krojevi, palete boja i filozofija brenda

Frame denim je poznat po klasičnim krojevima koji savršeno prate liniju tela, ali i modernim varijacijama koje spajaju udobnost i stil. Boje su denim klasika – nijanse plave, crne i bele dominiraju kolekcijama, dok materijali odišu dugotrajnošću. Osnivači kažu da ’’Kada imate odličan proizvod, on se prodaje sam od sebe’’. Osim džinsa koji se može naći po ceni od 300€, u ponudi imaju i kašmirske džempere čija se cena kreće od 800€, zatim kožne pantalone za 1.335€, haljine po cenama od 700€ kao i kožne jakne, dukseve i kapute.

Zahvaljujući diskretnoj sofisticiranosti i evidentnom kvalitetu, ovaj brend privlači sve one koji prepoznaju pravu vrednost u jednostavnosti. Svojim posvećenim pristupom i neprekidnom težnjom ka unapređenju, Frame ostaje veran svojoj misiji – stvaranju komada koji traju, inspirišu i postavljaju nove standarde modernog odevanja.

Foto: Instagram @frame

POVEZANE VESTI