Lululemon – brend koji motiviše na trening i zdrav način života

Tekst: Jovana Ristić

Postoji brend koji je zauvek promenio način na koji doživljavamo sportsku odeću – i to ne samo kroz funkcionalnost, već i kroz stil koji inspiriše.

Reč je o Lululemon koji nije samo sinonim za kvalitetnu sportsku opremu, već i motivaciju, pokret, i život ispunjen balansom. Otkrivamo kako je Lululemon postao ikona moderne fitnes kulture.

Od ideje do svetskog uspeha

Brend je osnovan 1998. u Vankuveru sa jasnom vizijom – stvoriti sportsku odeću za žene koja nije samo praktična, već moderna i šik. Chip Wilson, osnivač brenda, imao je želju da ponudi odeću koja bi ženama omogućila da se osećaju prijatno i samopouzdano bilo da su na treningu, u šetnji, ili usput obavljaju svoje obaveze. Tako se rodio prvi proizvod Lululemon, crne rastegljive joga pantalone, koje su bile pre svega udobne i izdržljive. Upravo su te pantalone postale hit među ženama širom sveta, otvarajući put za daljinovacije i proširenje asortimana

Pionir athleisure brenda

Lululemon spaja sportske i svakodnevne komade koje omogućavaju da sa treninga odete i na poslovni sastanak bez potrebe za presvlačenjem. U izradi koristi visoko kvalitetne materijale, poznate po mekoći, rastegljivosti i tome što omogućavaju koži da diše.  Upravo zahvaljujući tim materijalima i modernom dizajnu, došli su do reputacije brenda čiji proizvodi nisu namenjeni samo treningu, nego i životu u pokretu. Njihove helanke, sportske grudnjake i trenerke nose mnoge poznate ličnosti, od Taylor Swift,  preko Gisele Bündchen i Camile Cabello, kao i Kim Kardashian.

Više od odeće – lifestyle brand

Ono što ih izdvaja od ostalih jeste pristup kupcima i stvaranje zajednice oko samog brenda. U njihovim radnjama održavaju se joga časovi, radionice namenjene zdravom životu, i drugi događaj koji inspirišu na pokret i zdrav način života. Cilj je da motivišu ljude da ostvare svoj puni potencijal i osećaju se najbolje moguće, a to se ogleda u njihovom sloganu ‘’Elevate human potential by helping people feel their best.’’ Na taj način su izgradili lojalnost među kupcima, posebno među mlađim generacijama koje vrednuju ne samo kvalitet, nego i vrednosti koje brend zastupa. Kroz godine uveli su nove linije proizvoda uključujući i mušku kolekciju kao i prve modele obuće 2022 godine.

Lululemon posvećen je inovacijama, konstantno razvijaju nove tehnologije koje unapređuju kvalitet njihove garderobe. Danas su simbol aktivnog života, posvećenosti i želje da se osećamo dobro u svojoj koži.

Foto: Instagram @lululemon

POVEZANE VESTI