Kulinarska (r)evolucija: Louis Vuitton se upušta u neočekivanu kolaboraciju

Tekst: Milena Veselinović

Decenijama je brend Louis Vuitton sinonim za visoku modu i prestiž a uz to je prepoznatljiv po vrhunskim komadima garderobe, torbama, korišćenju platna u izradi istih, ikoničnoj monogram šari i smelom, upečatljivom dizajnu.

Međutim, LV ide korak dalje i smelo korača ka grani ugostiteljstva brendirajući svoju prisutnost na hotele i restorane. Zakoračite u vanserijsko Louis Vuitton carstvo, smešteno u posebnom, elegantnom hotelu White 1921 na samom priobalju Sen Tropea. Na čelu novog restorana nalazi se Mory Sacko, nosilac Michelin zvezdice i priznati šef kuhinje restorana MoSuke u Parizu, kojem su poklonili poverenje da osmisli glavni meni ovog nesvakidašnjeg gastronomskog koncepta. Njegova kulinarska umeća zasnivaju se na fuziji afričke i azijske kuhinje, sa suptilnim dodirom fantastične francuske gastronomije.

Osim kreiranja fotogeničnih autentičnih recepata, Mory Sacko je preuzeo inicijativu i u definisanju estetike Louis Vuitton restorana. Krajnji rezultat nam se veoma dopada jer se uklapa u potpunosti u primorsku, toplu atmosferu Sen Tropea. Primećujemo da je kroz restoran prisutan otvoreni koncept u kojem dominira mediteranski stil u kombinaciji sa Louis Vuitton amblemima uočljivim na zidovima. Puno prirodnih materijala, ratana, drveta, travertina i zelenila, daju ovom luksuznom restoranu Instagramični momenat koji doprinosi visokoj posećenosti same lokacije.

Foto: Louis Vuitton

POVEZANE VESTI