Helsa – kako je Elsa Hosk kreirala priuštivi brend koji je u rekordnom roku postao najtraženiji

Tekst: Jovana Ristić

Ako postoji jedno ime koje je u modnoj industriji izazvalo lavinu interesovanja, onda je to brend Helsa.

Kreirala ga je nekadašnji Victoria’s Secret model, globalna modna ikona, šveđanka Elsa Hosk. Za kratko vreme Helsa je postao sinonim za sofisticiranu jednostavnost, održivu eleganciju i skandinavski minimalizam prilagođen savremenoj ženi.

Helsa, međutim, nije samo još jedan brend u moru modnih etiketa – to je promišljeno kreiran koncept koji spaja bezvremenske siluete sa funkcionalnošću i dostupnošću.

Oda skandinavskoj estetici

Kao neko ko je odrastao u Stokholmu, Elsa je duboko ukorenila svoje skandinavsko nasleđe u DNK brenda. Ljubavna posveta Švedskoj estetici oblikovanoj jednostavnošću, prirodnim lepotama i bezvremenim dizajnom, poslužila je kao inspiracija za osnovu modne linije. Elsa jasno komunicira filozofiju brenda: modu koja je jednako praktična i atraktivna, uz osećaj lakoće i slobode pokreta, dok učestvuje u svim fazama proizvodnje. Ime brenda potiče od švedske reči „hälsa“ što znači zdravlje.

Od samog starta, pozicionirali su se kao linija koji kombinuje mudru dizajnersku viziju sa svakodnevnom nosivošću. Elsa je kreirala kolekciju koja se oslanja na njene omiljene komade – timeless krojevi, nežne neutralne boje, materijali visokog kvaliteta. Prvi drop je uključivao oversized košulje, pletiva, kapute i lagane komade inspirisane letima provedenim na švedskim ostrvima. Sve je osmišljeno tako da može biti deo capsule garderobera – lako prilagodljivo svačijem stilu i prilikama.

Pristupačan luksuz u službi moderne žene

Ono što je Helsa izdiglo u odnosu na druge naizgled slične modne kolekcije, jeste balans između premium estetike i cenovne pristupačnosti. U partnerstvu sa Revolve, Elsa Hosk uspela je da stvori brend koji se može pohvaliti sofisticiranim komadima, ali po cenama koje su dostupne široj publici. Oni ne insistiraju na ekskluzivnosti kroz visoke cene – naprotiv, pružaju svima mogućnost da iskuse skandinavski šik bez preteranog ulaganja. Ujedno, ističu se po održivom pristupu modi, materijali su pažljivo birani, poštuju etičku proizvodnju i koriste dosta prirodnih tkanina. U eri kada je modna industrija pod sve većim pritiskom da preispita svoje ekološke standarde, Helsa postavlja visoke ciljeve i teži ka odgovornijem modelu proizvodnje.

Helsa je koncipiran kao brend koji se suprotstavlja prolaznosti sezonskih hitova – naglasak je na komadima koji se mogu nositi godinama, što je u skladu sa filozofijom svesne potrošnje. Upravo ta doslednost u estetici i kvalitetu, postavila ih je kao jedan od najpoželjnijih brendova među ljubiteljima mode danas.

Foto: revolve.com

POVEZANE VESTI