Kejt, o Kejt – Čime je Khaite NY brend zaslužio sve veću popularnost

Tekst: Milena Veselinović

U srcu Menhetna, oblasti SoHo, negde između šuštanja stranica modnih časopisa i neprekidnog škljocanja fotoaparata, Khaite se tiho, ali sigurno, nametnuo kao brend o kojem govorimo sve češće.

Zašto je to tako? Odgovor zasigurno leži u vrsnoj kombinaciji talenta, inovativnosti i odvažnosti Catherine Holstein, osnivačice i kreativne direktorke, čija vizija prevazilazi trendove i osvaja srca modnih entuzijasta širom sveta.

Ime koje šapuće ženstvenost

Najčešće ga oslovljavaju greškom kao Kajte, međutim, ispravan izgovor je Kejt (Cate), po nadimku koji Catherine ima. Ujedno, na grčkom jeziku ova reč označava dugu, valovitu kosu koja na metaforički način simbolizuje esenciju brenda – neprolaznu ženstvenost i eleganciju. Holsteinova je ovim imenom želela da istakne glavnu odliku svog brenda, a to je osnaživanje žena kroz modu koja je istovremeno moćna i nežna. Khaite je poznat po kašmirskim komadima, kvalitetnoj pletenini i toplim kardiganima i džemperima, Japanese denim, jaknama, ali i večernjim haljinama, elegantnim pantalonama i topovima. Sve je svedeno i skladno, praktično i nosivo u raznim prilikama. Brend je dostupan u Srbiji u okviru Distante store, i na linku ovde

Kako je Khaite stekao svoju popularnost?

Da li se sećate čuvenog seta koji čine kašmirski kardigan i brus koji je Katie Holmes nosila 2019. godine? Taj trenutak koji je ubrzo postao viralan, predstavio je Khaite kao brend koji zna kako da napravi neizostavni komad u ženskom garderoberu. Od tada, poznate ličnosti poput Hailey Bieber, Rihanne, Kendall Jenner i Meghan Markle ne prestaju da nas oduševljavaju svojim izborom Khaite komada, dok nas brend neprestano iznenađuje inovativnošću i kvalitetom.

Kolekcija koja postavlja nove modne trendove

Na poslednjem New York Fashion Weeku, Khaite je još jednom dokazao svoj autoritet u modnom svetu. Kolekcija za jesen/zimu 2024. godine balansira između tame i svetlosti, i nosi duboku poruku o važnosti samorefleksije i trenutka u kojem živimo. U kolekciji se nalaze odvažni komadi od kože i krzna, do dramatično dugih silueta i hrabrih asimetričnih krojeva, svaki element priča o modernom luksuzu i sofisticiranosti koja se pamti. Cela kolekcija dostupna je na zvaničnom sajtu ali i net-a-porter.

Khaite je prevazišao granice modnog brenda koji žele na sebi sve celebrity ličnosti i spontano postao pokret koji redefiniše pojam luksuza, stavljajući naglasak na kvalitet, autentičnost i individualnost. Catherine Holstein je sa svojom vizijom uspela da stvori nešto trajno u dinamičnom modnom svetu, kojem, složićete se, nije lako ugoditi. U vremenu kada se moda čini prolaznom, Khaite nam pokazuje da prave vrednosti ostaju večne, i svakom novom kolekcijom podseća zašto je modna scena bez njega nezamisliva.

Foto: Khaite

POVEZANE VESTI