- Moda
Real deal or fake fiasco? Ovo je žena koja autentifikuje Chanel torbe
Kada se nađete u situaciji da potrošite priličnu svotu novca na prelepu Chanel torbu koju ćete kupiti na nekom second hand shopu, jedna misao može vam proći kroz glavu: da li je ova torba original?
U svetu luksuznih brendova gde se cene vintage Chanel primeraka kreću i preko 10.000 evra, autentifikacija postaje ključna stvar. U prvim redovima ovog tržišta je Zekrayat Husein, poznata na društvenim mrežama kao Zeko i ona je stručnjakinja koja je svojim oštrim okom spasila mnoge od kupovina fake tašni.
Zeko – Coco Chanel autentifikacije
Ona ima petnaestogodišnje iskustvo, tokom kojeg je procenila preko 25 hiljada torbi, čime je izgradila reputaciju kao neosporni autoritet u ovoj oblasti. Njeno poznavanje Chanel tašni je impresivno – upoznata je sa serijskim brojevima, bojama, specifičnostima hardvera koji se koristi u izradi komada, vrstama kože, šavovima itd. Iako lažnjaci često izgledaju skoro nalik pravim, Zeko ima oko za detalje pa primećuje neobične simetrije ili asimetrije u dizajnu i kvalitetu kože, a sa svojim pratiocima na Instagramu deli određena zapažanja.
Tržište polovnih Chanel torbi i važnost autentifikacije
Vrednost ovog sektora prodaje je dostigla čak 49.3 milijardi dolara tokom prošle godine, što je izazvalo pravi boom u potražnji usluga utvrđivanja originalnosti proizvoda. Cene tašni su skočile u poslednje vreme, tako da mnogi kupci traže povoljnije varijante, ali upravo uz njih dolazi i rizik od kupovine falsifikata. Zeko svojim klijentkinjama pruža sigurnost da ono što kupuju zaista i vredi njihovog novca. Njene usluge se kreću od 50$ za autentifikaciju putem fotografija, pa do 100$ i više za neke personalizovane procene. Kupovina originalne second hand robe je u skladu sa principima održivosti mode, čemu se sve više pažnje poklanja, a kupovina originala je opet u interesu brenda.
Brendovi poput Chanela ne podržavaju nezavisne autentifikatore, tvrdeći da samo njihovo osoblje može pouzdano proceniti pravu Chanel tašnu, ali usluge koje Zeko pruža su ipak postale nezamenljive na sekundarnom tržištu. Njena stručnost u poznavanju proizvoda i najsitnijih detalja koje falsifikatori ne mogu verodostojno kopirati, mnogima je od koristi.
Zeko je svoje znanje i strast prema brendu pretvorila u profitabilan i koristan biznis, spašavajući mnoge kupce od razočaranja ali i finansijskih gubitaka. Kao što kaže, za mnoge žene Chanel nije samo torba – to je san. A upravo zahvaljujući uslugama koje nudi, taj san ostaje netaknut. Postoji više različitih nivoa autentifikacije koje pruža njen servis, a sve usluge su izlistane sa cenovnikom na linku ovde.
Foto: Promo