Nedavno je promovisala film o operskoj divi, a sada je i zaštitno lice Tom Ford kampanje – filmska gracija Angelina Jolie ponovo impresionira javnost

Tekst: Milena Veselinović

U jeku premijere filma o operskoj pevačici Mariji Kalas, poznata glumica Anđelina Žoli potvrđuje svoj status filmske ikone, ali i nezaobilazne figure u svetu mode i lepote.

Nekadašnje zaštitno lice Guerlain parfema, sada je u kući Tom Ford gde promoviše nove Runway Lip Color ruževe.

Kampanja koja prikazuje delić istorije

U saradnji sa fotografskim dvojcem koji su činili Mert Alas i Marcus Piggott, nastala je kampanja koja slavi snagu i lepotu žene, prikazujući glumicu u introspektivnim momentima koji nalikuju na portrete snimljene tokom priprema za filmsku ulogu. Gracioznost i suptilna moć prožimaju svaki kadar, oslikavaju snagu i stil koji su postali sinonim za njeno ime. Anđelina nosi crveni ruž 16 Scarlet Rouge i suptilan smokey eye, izgleda zanosno i kao da joj ova uloga u kampanji baš pristaje. Tom Ford do sad nije sarađivao sa poznatim ličnostima na beauty sektoru, pa je ova kolaboracija sa Anđelinom prva u nizu – rekli bismo da je Tom Ford rešio da osvoji industriju lepote.

Šta kolekcija Runway Lip Colour obuhvata

Novi ruževi, koji će biti u 18 nijansi, zameniće pređašnju kolekciju Lip Colour, i osvežiti je sa 8 potpuno novih boja. Pored toga, kolekcija će biti ispraćena i olovkama za usne, koje će biti dostupne u osam nijansi. Svi ruževi biće dostupni od septembra, a celu kolekciju i sve nijanse pogledajte na linku.

POVEZANE VESTI