- Moda
LVMH podiže modu na novi nivo
„Osećam da moda i tehnologija nikada nisu bile bliže nego što su sada“, priznaje Cathy Hackl, metaverse stručnjak i tehnološki futurist. Ulazak modnog giganta LVMH u metaverse svet najbolja je potvrda toga.
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/09/1-13-819x1024.webp)
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/09/2-13-819x1024.webp)
Kako će se udruživanje luksuza i tehnologije odraziti na modni svet?
Kreativna transformacija LVMH grupe i omogućavanje kupcima da iskuse nove vrste impresivnih doživljaja u otkrivanju proizvoda, jedan je od glavnih ciljeva ove kolaboracije.
Moćni alati za 3D kreiranje doneće jedinstvena iskustva kao što su virtuelne sobe za merenje i modne revije, detaljan 360 prikaz proizvoda, proširena stvarnost, kreiranje digitalnih blizanaca i još mnogo toga.
Ovi alati, uključujući Unreal Engine, Reality Capture, Twinmotion i MetaHuman tehnologiju, pomoći će LVMH-u da otključa značajne mogućnosti za rast, ali istovremeno uspostaviti nove standarde za modnu industriju u savremeno doba. Ideja je da se obogate iskustva klijenata u virtuelnim svetovima, dok se jača usklađenost sa osnovnim snagama Grupe u stvarnom svetu.
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/09/3-9-819x1024.webp)
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/09/4-9-819x1024.webp)
Šta kupcima donosi LVMH x Epic Games saradnja?
Pre svega, digitalnu akulturaciju i nova digitalna iskustva. Kroz NFT imaćemo mogućnost da se upoznamo sa virtuelnom verzijom fizičkih predmeta, a interaktivne igre koje su se razvile u punopravni kulturni fenomen, donose nam nove, jedinstvene i moćne doživljaje. Uz to, tu su i potpuno nova korisnička iskustva i alati u LVMH kompaniji.
Beskontaktna plaćanja — uključujući Apple Pay i druge digitalne novčanike koji koriste iPhone uređaje — u odabranim prodavnicama Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Sephora i Tiffani & Co. u SAD-u, su jedan od njih.
Upotrebom 3D tehnologije za sve brendove i Unreal Engine-a koji će se koristiti za kreiranje realističnih igara visoke definicije i podršku novih načina predstavljanja kolekcija i oglasnih kampanja, jedno je sigurno – ove inovacije postaju nov način pripovedanja koji će nam doneti potpuno nova iskustva i poimanja kako mode, tako i tehnologije.
Foto: Promo