LVMH podiže modu na novi nivo

Tekst: Ivona Lekan
Udružujući snage sa kompanijom Epic Games, LVMH nam donosi nova impresivna digitalna iskustva nakon kojih moda neće izgledati isto.

„Osećam da moda i tehnologija nikada nisu bile bliže nego što su sada“, priznaje Cathy Hackl, metaverse stručnjak i tehnološki futurist. Ulazak modnog giganta LVMH u metaverse svet najbolja je potvrda toga.

Kako će se udruživanje luksuza i tehnologije odraziti na modni svet?

Kreativna transformacija LVMH grupe i omogućavanje kupcima da iskuse nove vrste impresivnih doživljaja u otkrivanju proizvoda, jedan je od glavnih ciljeva ove kolaboracije.  

Moćni alati za 3D kreiranje doneće jedinstvena iskustva kao što su virtuelne sobe za merenje i modne revije, detaljan 360 prikaz proizvoda, proširena stvarnost, kreiranje digitalnih blizanaca i još mnogo toga.

Ovi alati, uključujući Unreal Engine, Reality Capture, Twinmotion i MetaHuman   tehnologiju, pomoći će LVMH-u da otključa značajne mogućnosti za rast, ali istovremeno uspostaviti nove standarde za modnu industriju u savremeno doba. Ideja je da se obogate iskustva klijenata u virtuelnim svetovima, dok se jača usklađenost sa osnovnim snagama Grupe u stvarnom svetu.

Šta kupcima donosi LVMH x Epic Games saradnja?

Pre svega, digitalnu akulturaciju i nova digitalna iskustva. Kroz NFT imaćemo mogućnost da se upoznamo sa virtuelnom verzijom fizičkih predmeta, a interaktivne igre koje su se razvile u punopravni kulturni fenomen, donose nam nove, jedinstvene i moćne doživljaje. Uz to, tu su i potpuno nova korisnička iskustva i alati u LVMH kompaniji.

Beskontaktna plaćanja — uključujući Apple Pay i druge digitalne novčanike koji koriste iPhone uređaje — u odabranim prodavnicama Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Sephora i Tiffani & Co. u SAD-u, su jedan od njih.

Upotrebom 3D tehnologije za sve brendove i Unreal Engine-a koji će se koristiti za kreiranje realističnih igara visoke definicije i podršku novih načina predstavljanja kolekcija i oglasnih kampanja, jedno je sigurno – ove inovacije postaju nov način pripovedanja koji će nam doneti potpuno nova iskustva i poimanja kako mode, tako i tehnologije.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI