Kultni makeup proizvodi koji su izmenili beauty industriju

Tekst: Milena Veselinović

Makeup tržište svakodnevno raste, novi proizvodi istiskuju stare, i dok brendovi pokušavaju da plasiraju svoje inovativne ideje kao nešto najbolje za ispunjenje želja potrošača, postoje izvesni komadi šminke koji su odavno prisutni i uživaju naše poverenje dugi niz godina.

Od lansiranja pojedinih prošlo je i više od 20 godina, ali njihove formule i dalje su popularne i tražene među beauty entuzijastima i ljubiteljima kultnih proizvoda.

Ysl Touche Éclat Radiant Touch

Magični brisač svih nesavršenosti, zauvek je promenio beuaty industriju od momenta kad je zlatna ambalaža ugledala svetlost dana, daleke 1992. godine. On na suptilan način konturiše jagodice, posvetljuje podočnjake i bluruje sve nedostatke, ostavljajući kožu idealno blistavom i besprekornom. O njegovoj popularnosti svedoči činjenica da se svakih deset sekundi u svetu proda jedan primerak

Nars Orgasm Rumenilo

Iako je brend započeo svoje postojanje linijom karmina koje je prodavao u Barneys u Njujorku, tek se 1999. godine pojavom breskvasto-roze rumenila sa suptilnim šimerom, provokativnog naziva Orgasm, napravio pravi zaokret u istoriji ovog brenda.

Beautyblender Original

Mnogo je sunđera za nanošenje pudera na lice, ali jedan je originalni Beautyblender. Kad je 2003.godine šminkerka Rea Ann Silva prezentovala ovaj ružičasti, zaobljeni aplikator za nanošenje kremastih tekstura na lice, malo ko je slutio da će za tim proizvodom nastati prava pomama na tržištu. Tolika da su se ostali high end brendovi utrkivali da izbace svoju verziju kako bi išli u korak sa inovacijama. Odličan je za nanošenje tečnog pudera, kremastog rumenila i kontura, fiksiranje šminke, mogućnosti su beskonačne.

Mac Ruby Woo

MAC Cosmetics je brend koji je uspešno kreirao mnoštvo predivnih nijansi koje pristaju različitim tenovima, ali da li ste znali da je jedna od najpopularnijih nijansi MAC karmina nastala neplanirano? James Gager, tadašnji kreativni direktor u MAC Cosmetics, priznao je da je Ruby Woo nastao sasvim spontano. Imali su plan da kreiraju nijansu poput Russian red, no ispalo je da su dobili manje mat i svetliji ruž koji je podjednako divan, te su doneli mudru odluku da ga predstave javnosti čime su izazvali pravu revoluciju na tržištu. Svakog minuta u svetu se proda sedam Ruby Woo karmina.

Urban Decay Naked Paleta

Zasigurno jedna od najprodavanijih, najpopularnijih, najviše kopiranih paleti senki u istoriji paleta. I da niste videli podnaslov, verovatno ste mogli pretpostaviti o čemu govorimo. Pakovanje se sastojalo od 12 senki mat i saten završnice a mogućnosti za kreiranje popularnog smokey eye izgleda bile su mnogobrojne. Povučena je iz prodaje 2018.godine, potpuno neopravdano ako nas pitate. Ostaje nada da će je lansirati nekom specijalnom prilikom u revamp izdanju.

Too Faced Better Than Sex Mascara

Od maskare želimo da učini naše trepavice dugačkim i gustim, da ih ne slepi već lepo akcentuje oči. Pritom, ne želimo da se razmazuje ni preslikava tokom dana, ali je idealno da se vrlo lagano uklanja micelarnom. Too Faced je svojom Better Than Sex maskarom ispunio zahteve mnogih korisnica, i napravio legendarnu maskaru čija je ambalaža inspirisana peščanom figurom Merlin Monro. Upravo je i jedna njena izjava poslužila kao inspiracija za ime same maskare.

Benefit Precisely, My Brow Pencil

Ne možemo da zamislimo beauty industriju bez proizvoda za popunjavanje obrva, a Benefit je brend koji se na tržištu ističe raznovrsnom ponudom unikatnih tekstura koje savršeno oblikuju obrve. Zahvaljujući tankom aplikatoru možete precizno iscrtati dlačice za potpuno prirodan efekat, vodootporna formula je dugotrajna na obrvama i neće se skliznuti sa kože tokom dana. Neizostavni proizvod u kozmetičkom neseseru koji uživa svetsku popularnost.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI