Brend koji je sinonim za neoglamur – Area NYC

Tekst: Milena Veselinović

Kada su Beckett Fogg i Piotrek Panszczyk, diplomci Parsons School of Design, osnovali Area NYC 2014. godine, verovatno nisu ni sanjali da će njihov brend postati pravi dragulj njujorške modne scene.

Sa globalnom publikom i obožavaocima poput Lady Gaga, Jazmine Sullivan, SZA, Katy Perry i Bella Hadid, Area NYC ispisuje nove stranice američkog modnog uspeha.

Svetska modna senzacija

Nakon iskustava sa Calvin Klein i Chloe, Fogg i Panszczyk su se upoznali na Parsons-u, gde su se zajedno školovali na prestižnom Fashion Design and Society. Ubrzo po osnivanju, Area je postao jedan od najživahnijih brendova na NYC nedelji mode. Ime je dobio po popularnom klubu 80-ih godina, a inspiraciju pronalaze u različitim oblastima stvaralaštva i kulture, od muzike i filma do vizuelnih umetnosti, čime Area stvara odeću koja predstavlja sintezu različitih kreativnih izraza. Njihov prepoznatljiv stil uključuje smelu estetiku, kompleksne kristalne ukrase, iridescentne tkanine i precizno krojenje. Kada su se pojavili pre 10 godina, kreirali su atraktivne lookbook-ove koje je fotografisala Charlotte Wales, a stilizovala Clare Byrne. Ova neobična kampanja urađena je u retro-futurističkom duhu, sa pastelnim pozadinama, tkaninom koja se leluja i vitkim modelima koje blistaju. Počev od 2016. godine i LVMH nagrade 2020. godine, njihova vizija je priznata od strane modnih kritičara i slavnih ličnosti među kojima se nalaze Beyoncé, Britney Spears, Cardi B ali i Michelle Obama. Area je postavio novi standard u svetu mode, inspirišući dizajnere da preispitaju granice između glamura i svakodnevnog stila, te tako utičući na globalne modne trendove.

Po čemu se Area izdvaja na tržištu?

Kolekcijama koje spajaju luksuz i urbani stil, sa akcentom na neobične teksture i svetlucave detalje, stvarajući odeću koja je istovremeno umetničko delo i modni izraz. U srcu procesa stvaranja talentovanog dvojca je savremeni atelje u Menhetnu. Ostaće upamćen čuveni Area virtuelni haute couture debi u januaru 2021. godine, koji je izazvao pravu senzaciju na modnoj sceni. „Spontano smo evoluirali u globalno prepoznatljiv brend,“ kaže Fogg, aludirajući na činjenicu da već neko vreme prave komade visoke mode po meri klijenata. „To je ukorenjeno u gotovo svakom aspektu našeg poslovanja.“ Za svoju jesenju kolekciju 2020. stvorili su fantastičan svet sjaja i silueta, a posebnu je pažnju privukao ručno rađeni korset od kristala i lanaca. Dizajneri su demonstrirali složenost izrade i maštovitost ovog komada tako što su pažljivo rastavili korset, otkrivajući da je napravljen od 86 400 kristala i preko 500 metara lanaca. Kakav impresivan behind the scene momenat, zar ne?

Ostvarenje američkog sna

Area NYC je primer kako brend može da dostigne globalnu slavu preko noći, zahvaljujući kreativnosti i inovativnosti. Njihov uspeh je potvrda vrednosti slobode u modnom svetu. Area NYC je simbol američkog sna i dokaz da je upornost među važnim temeljima za ostvarenje ideja. Istraživanje percepcije ženstvenosti i lepote je stalna referenca za Area, a načini na koje se ovi ideali razvijaju i menjaju kroz vreme i kulturu su inspirativna vodilja za ovu modnu kuću. Oni slave dualnost i zajedništvo kroz ispitivanje i pomeranje granica. Najnovije komade iz aktuelne resort kolekcije možete pregledati ovde.

Slojevit koncept, višedimenzionalnost, glamur, razigrana dekadencija i prisutna pop energija, pozicionirali su Area brend u sam vrh, pokazujući kako strast, inovacija i autentični dizajn mogu stvoriti ne samo prepoznatljiv stil, već i globalni fenomen, koji širi svoj etos inkluzivnosti celom planetom.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI