Bobbi Brown – veliki povratak na make up scenu

Tekst: Milena Veselinović

Da u biznisu ne postoje neuspesi, već samo lekcije koje čekaju da budu naučene potvrđuje i kultno ime make up industrije, američka šminkerka Bobbi Brown.

Pre planetarne ekspanzije Instagram i Youtube tutorijala, žene su o šminkanju učile iz njenih edukativnih knjiga. Bobbi u svojoj kolekciji ima čak devet naslova, a svaki je omogućavao insajderski uvid u trikove ali i tajne profesionalnih šminkera koje su menjale tok industrije.

Bobbi Brown je osnovala svoj kozmetički brend 1991. godine ali ga je četiri godine nakon toga prodala Estée Lauder kompaniji pod čijim je okriljem i sama nastavila da radi naredne dve decenije. Tada je potpisala dvadesetpetogodišnji sporazum o zaštiti konkurencije, koji je suštinski bio zabrana za nju da pokrene neki drugi brend pod svojim vođstvom. Međutim, njen kreativni duh nije mirovao i imala je želju da svoje znanje i iskustvo pretoči u nešto novo.

Ona smatra da tržištu nije potrebno više beauty proizvoda, već da su mu potrebni kvalitetniji proizvodi. Čista, pažljivo osmišljena promotivna strategija, puno istraživanja formulacija koje odgovaraju različitim tipovima kože, mnogo investiranja vremena u pravilan razvoj linija, glavni su postulati kojima Bobbi Brown unesi inovacije u aktuelni beauty svet.

Novom linijom Jones Road objavila je veliki povratak 2020. godine i to plasirajući čistu liniju kozmetike u skladu sa Credo Clean standardima. Zahvaljujući TikTok trendovima, njen brend raste vrtoglavom brzinom i sa dobiti od 20 miliona dolara u 2021. godini, dostigli su nivo od 60 miliona tokom 2022. godine, sa tendencijom konstantnog rasta.

Jones Road je kolekcija clean proizvoda bez ftalata, sulfata, PEG, BPA, za sve tipove kože i pre svega namenjena ženama koje žele da postignu besprekoran izgled bez korišćenja previše proizvoda. Bobbi Brown je oduvek bila pristalica no make up – makeup look, tako da se ideja brenda savršeno uklapa u njenu inicijalnu viziju.

Ushićeno iščekujemo dolazak narednih Jones Road kolekcija jer dosadašnje iskustvo koje Bobbi ima u make up industriji obećava upravo to – novo, sveže i kreativno!

Foto: eleven eleven

POVEZANE VESTI