Update: ko su nova zaštitna lica poznatih beauty brendova?

Tekst: Milena Veselinović

Neprestana dešavanja nešto su na šta nas je navikla dinamična energija beauty industrije. Ko su nova lica poznatih svetskih kuća koja će biti nosioci kampanja u narednom periodu?

Timothée Chalamet sada je ambasador modne kuće Chanel

Svestrana i talentovana zvezda u usponu, vodeća uloga filma Dune, Timothée zamenio je tragično nastradalog francuskog glumca Gaspard Ulliel-a. Chanel je objavio vest da će Timoti biti zaštitno lice za Bleu de Chanel parfem.

Glumac će snimati reklame koje će režirati niko drugi do legendarni Martin Scorcese koji je već ranije sarađivao sa Chanel-om u okviru beauty kampanja. Sigurni smo da će ovo biti saradnja koja će se dugo pamtiti.

Kendall Jenner pristupa L’Oreal-u

’’L’Oreal Paris sa ponosom donosi vest da smo ozvaničili saradnju sa jednom od najmoćnijih žena današnjice’’, rekla je Delphine Viguier, globalni direktor kompanije L’Oreal. Sa vodećom idejom da osnaže svaku ženu na svetu, ushićeno su predstavili svoje novo zaštitno lice za koje ističu da je pravi simbol svega što generacija Z zastupa.

Kendall će osim što će biti portparol brenda i imati zadatak da se poveže sa mlađom publikom, biti vodeće lice nadolazećih kampanja poput dugo iščekivane Infallible Matte Resistance Lipstick.

Nova #GucciGuilty era

Ova kampanja promoviše ličnu samospoznaju, slobodu, samoprihvatanje, prijateljstvo i ljubav u svim oblicima. Ona je ujedno i smela i nežna, a zaštitna lica su dobitnica Emi nagrade Julia Garner, glumac Eliot Pejdž i reper A$ap Rocky.

U okviru kampanje prezentovana su dva parfema, za nju i njega, koji pozivaju da istražujemo i povezujemo se sa svim našim unutrašnjim željama i maštom.

Virtuelni influenseri predstavljaju NARS

Prateći aktuelne trendove tržišta i sa željom da se približi mlađoj populaciji, NARS se udružio sa kompanijom Dimension iskoristivši MetaHuman Creator, kao bi kreirao tri avatara Power Players koja će predstavljati brend.

Modeli su inspirisani novim nijansama Powermatte ruževa, kreću se poput pravih manekenki i svaka na svoj način predstavlja autentičnu viziju brenda.

Novo lice Armani Beauty je glumica Sadie Sink

Armani je poželeo dobrodošlicu mladoj zvezdi popularnog Netflix tinejdž ostvarenja Stranger Things, i srdačno je imenovao novim zaštitnim licem Si Eau de Parfum Intense kampanje.

Ova mlada, talentovana glumica krasiće kampanje i deliti bilborde zajedno sa svojom iskusnijom koleginicom Cate Blanchett koja je već dugi niz godina deo Armani porodice.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI