Od 1984. do danas – kako je Hunza G redefinisao značenje kupaćih kostima

Tekst: Jovana Ristić

Ne postoji mnogo komada koji mogu da prežive četiri decenije promena u modnoj industriji, a da i dalje deluju kao da su napravljeni za sadašnji trenutak.

Hunza G uspeva – i to bez previše truda. Njihovi kupaći kostimi nisu samo odeća za plažu, već čitav stav koji možete iskazati. Od onog kultnog minića koji je Julia Roberts nosila u filmu Pretty Woman, do savremenih silueta koje oblikuju telo, ali i samopouzdanje – priča Hunza G je priča o ženi koja zna ko je i šta želi.

Od Londona do celog sveta: kult u jednom šavu

Davne 1984. dizajner Peter Meadows osnovao je brend Hunza sa jednom idejom – da stvori komad koji prati telo umesto da ga sputava. Crinkle – stretch tkanina koju je kreirao postala je potpis brenda: elastična, udobna, i vanvremenski moderna. Iako je Hunza već tada imao snažan identitet, tek kultna scena iz filma Pretty Woman učinila je brend globalno prepoznatljivim.

Nova era, isto telo – ali sa više slobode

Godine 2015. Hunza dobija dodatak – slovo G. Georgiana Huddart, tada nova kreativna direktorka, bila je toliko zaljubljena u tkaninu, da je odlučila da vrati brend na scenu, ali sa jasnom misijom: da žene u kupaćem osećaju ono što retko osećaju – potpuno dobro u svojoj koži. Njena filozofija bila je jednostavna, ali snažna – kupaći koji oblikuje telo, a ne pravila. Koncept ’’one size fit’’ možda deluje kao marketinški trik, ali u slučaju Hunza G to je istina utkana u svaki šav. Zahvaljujući inovativnoj tkanini, ovi modeli se prilagođavaju svim oblicima tela i pružaju potporu gde je najpotrebnija. Bez suvišnih detalja, ali sa maksimalnim efektom – Hunza G slavi autentičnost, individualnost i moć udobnosti.

Iako duboko ukorenjen u estetici osamdesetih, Hunza G ne živi u prošlosti. Naprotiv – on reinterpretira ono što je bilo, da bi stvorio ono što tek dolazi. Živopisne boje, minimalističke siluete i osećaj luksuza koji nadmašuje logotip, i dolazi iz osećaja koji imate kada ga nosite – to je tajna njegovog uspeha.

Foto: hunzag.com

POVEZANE VESTI