Simone Porte Jacquemus dokazao je da prava moć leži u jednostavnosti – najnovija revija održava u okviru Nedelje visoke mode u Parizu, bila je intimna, promišljena i savršeno usklađena sa nostalgičnim senzibilitetom kolekcije ’’La Croisière’’.
Umesto grandioznih pejzaža i prirodnih čuda, kao što smo od njega navikli, dizajner je ovoga puta odabrao stan čuvenog arhitekte Augustea Perreta, čime je stvorio autentičnu atmosferu koja je nepogrešivo evocirala duh pedesetih godina prošlog veka.
Modna introspekcija sa prizvukom prošlosti
Rafinirana elegancija, precizni krojevi i povratak klasičnoj silueti – ženstvenost je dominirala pistom kroz haljine sa spuštenim strukom, korsete, naglašene dekoltee i nežno drapirane materijale koji su asocirali na glamur zlatne ere Holivuda. Ikone Adriana Lima i Christy Turlington, prošetale su pistom u modelima koji su odisali sofisticiranošću, dok su pojedini modeli bili jasan omaž senzualnosti. Muški segment kolekcije bio je jednako promišljen, dvoredni blejzeri sa oštrim linijama, lepršave pantalone i skulpturalni kaputi spojili su duh starog Pariza sa modernim muškim stilom. Jedan od ključnih trenutaka na prezentaciji najnovije kolekcije, bila je nova patika urađena u saradnji sa Nike-om, inspirisana ranijim modelima prvih sportskih patika iz 1972. godine.
Veče samo za odabrane zvanice
Kada Simon Porte odluči da organizuje reviju, nije samo kolekcija ta koja privlači pažnju – već su to i lica u prvim redovima. Ovoga puta, među samo 40 odabranih gostiju bile su Anna Wintour, Carla Bruni, Pamela Anderson, Tina Kunakey, dok je Tyla ponela haljinu koja se u trenutku našla u centru diskusije. Intimna postavka događaja podsetila je na vremena kada su revije bile ekskluzivni događaji na kojima su se okupljali isključivo oni koji se zaista razumeju i cene modu.
Ovim potezom, Jacquemus je pokazao da spektakl može biti suptilan, i da se moda ne meri veličinom piste, već snagom ideje. Povratak klasičnoj ženstvenosti, naglašavanje kroja i omaž visokoj modi pedesetih, upareni sa modernim detaljima dokazali su da je Jacquemus ušao u novu eru – onu u kojoj se luksuz ne definiše grandioznošću, već suštinom.