Više od sinonima za atraktivni donji veš, Agent Provocateur je kulturni fenomen koji je ženstvenost označio kao snagu, a ne slabost.
Hrabar, promišljen, senzualan i samouveren – to je modna poruka upakovana u finu tkaninu.

Punk koreni i modna revolucija
Osnovan je 1994. u londonskom Sohou, i nastao je iz potrebe da se tržište donjeg veša oslobodi stereotipa. Osnivač, Joseph Corre, sin Vivenne Westwood i Malcolma McLarena, zajedno sa svojom tadašnjom partnerkom, Serenom Reese, prepoznao je da je postojala praznina u ponudi – ali i samopouzdanju koje donji veš može da probudi kod žene. U to vreme ženski veš je zadovoljavao muške fantazije, ali retko ženine potrebe za estetikom, kvalitetom i autentičnom erotičnošću. Tako je rođen brend koji se nije plašio da izazove i osvaja.


Modni aktivizam i provokacija sa svrhom
Još od ranih dana, AP je izazvao pažnju – ne samo provokativnim kampanjama i raskošnim izlozima, nego i svojom misijom. Umeo je da vešto spoji seksepil i stav, da proda i čipku i poruku. Setimo se popularne kampanje sa Kylie Minogue na mehaničkom biku, zabranjene za TV emitovanje, ili modela donjeg veša sa natpisom ’’free trial – my a***’’ kojim je brend podržao ljudska prava zatvorenika u Gvantanamu.

Estetika i snaga
Pod kreativnim vođstvom Sarah Shotton, od 2010. estetika AP ostaje verna svojoj suštini – luksuzni donji veš koji prkosi očekivanjima. Kolekcije su često sa satenskim teksturama, ručno rađenim vezovima, provokativnim krojevima, jarkim bojama i nikada ne ostaju u senci. Mercy korset, trenutno najtraženiji komad, savršen je primer – ženstven, dramatičan i moćan. Kampanje brenda su vremenom evoluirale – od erotike do igre, od tame do sunca. Današnje vizualne priče zrače vedrinom, energijom i samopouzdanjem, oslobođene muških pogleda koji je dugi niz godina oblikovao izgled donjeg veša. Umesto toga, Agent Provocateur slavi žene onakve kakve jesu – raznolike, slobodne i neustrašive.

Pored kultnog Lorna brushaltera koji su nosile Beyonce, Victoria Beckham, Paris Hilton i druge, brend je stekao i novu generaciju obožavateljki koje ga nose kao statement komad, ispod blejzera ili preko haljine. Godišnje se proda preko 400 hiljada primeraka Lorna brushaltera, a ovaj brend se može pronaći u buticima u Londonu, Parizu, Njujorku i Los Anđelesu, kao i prestižnim robnim kućama poput Harrods.