Wellness trendovi u 2025 – u kom smeru će se kretati industrija lepote u narednim mesecima

Tekst: Milena Veselinović

Industrija lepote i wellnessa sve se više menja u skladu sa potrebama savremenog doba – više nisu u fokusu samo estetska pitanja, već briga o holističkom pristupu koji objedinjuje um i telo sa duhom.

Wellness postaje način života, a samopomoć prelazi iz okvira povremene prakse u svakodnevni ritual, gde su svi aspekti blagostanja jednako važni. Otkrivamo koji se to trendovi izdvajaju u domenu wellnessa u narednom periodu.

Personalizovani pristup zdravlju i individualni wellness programi

Multivitamini, ako je verovati pričama koje kruže, postaće prošlost. Novi trend koji dolazi ogleda se u preciznom kombinovanju suplemenata prema individualnim potrebama korisnika, takozvani ’’stacking’’. Nema više univerzalnih formula koje svima odgovaraju, sada je sva pažnja usmerena na specifične minerale i vitamine koji odgovaraju potrebama organizma svakog od nas pojedinačno, a koje prepisuju doktori. Takođe, u SPA centrima, sve će više biti popularne serije tretmana koje se kreiraju prema posebnim zahtevima posetilaca.

Menopauza konačno dobija medijski prostor koji zaslužuje

Godine prolaze, ali briga o zdravlju nikada ne prestaje. Nekada tabu tema, menopauza, zauzimaće sve veće mesto u wellness diskusijama. Promene kroz koje žene prolaze u ovom periodu postaju vidljivije, a industrija se sve više prilagođava tome. Suplementi za ublažavanje simptoma, kreme sa estrogenom, specijalizovani proizvodi, podkasti sa stručnjacima, ali i čitave klinike koje će se baviti ovom tematikom, sve će biti podređeno pružanju podrške ženama koje prolaze kroz ovaj izazovan period.

Mirisna sloboda – parfemi kao odraz ličnosti

 Ako ste ranije bili fan jednog parfema, u redu, ali noviji trendovi koji se prognoziraju za 2025. kažu da će se sve više eksperimentisati parfemima. Više nije važno imati jedan prepoznatljiv miris, već je sada ideja kreirati ’’mirisnu garderobu’’ koja se menja i razvija, u skladu sa vašim dnevnim potrebama i emocijama. U zavisnosti od raspoloženja, i mirisnih nota koje preferirate, slojevito nanošenje parfema, losiona, krema za telo, pomaže da postignete autentični mirisni pečat.

Transparentnost sastojaka – potrošači traže istinu

Oduvek je znanje smatrano za moć, a posedovanje informacije o nečemu bilo je od ključne važnosti – sada sve više edukovanih potrošača zahteva da brendovi budu transparentni kada govore o sastojcima, a nekadašnji natpisi ’’clean’’ ili ’’natural’’ više nisu dovoljni. Da bi brendovi odgovorili na ove zahteve korisnika, i kako bi negovali poverenje, novi standardi doneće detaljnije informacije o poreklu sastojaka koji će morati da budu navedeni na ambalaži proizvoda.

Industrija lepote kreće se ka sveobuhvatnom pristupu koji naglašava važnost telesnog, emocionalnog i mentalnog zdravlja. Od seksualnog blagostanja, preko personalizovanih suplemenata, slobode u kreiranju mirisnih profila, do transparentnosti i pružanja podrške u menopauzi, svi ovi trendovi ukazuju na jednu ključnu stvar: wellness postaje deo naših dnevnih rituala, a ne neka luksuzna privilegija. Holistički pristup je budućnost, a briga o sebi evoluira na kompleksniji način.

Foto: Pinterest Arhiva

POVEZANE VESTI