Virtuelno skijanje na Balenciaga način

Tekst: Milena Veselinović

Moda susreće futurizam. Poznati modni brend Balenciaga uvodi nas u svoj novi, uzbudljivi projekat.

Ne, nije reč samo o novoj liniji garderobe, već o inovativnom iskoraku u digitalni svet – Balenciaga Skiwear Mini Game. Ova igrica predstavlja pravu senzaciju u kombinovanju mode, tehnologije i sporta.

Ovaj brend, sinonim za avangardnu modu, ovog puta prelazi granice tradicionalnog i u čast svoje nove ski kolekcije koju je prikazala u novembru, lansira video igru. Prošlog meseca, podigli su zimske sportove na potpuno novi nivo svojim modernim pristupom koji je odličan marketinški trik. Igrica nudi igračima mogućnost da biraju između dva avatara obučena od glave do pete u najnovije kreacije zimske sportske odeće, uključujući najsavremenije ready-to-wear komade, zaštitnu opremu, opremu za sneg i sportsku garderobu.

Virtuelne skijaške staze – nova era u modnom svemiru

Skiwear Mini Game vodi igrače u uzbudljivu avanturu niz pažljivo dizajniranu skijašku stazu. Dva avatara, oba obučena u animirane verzije aktuelne Balenciaga ski kolekcije, manevrišu stazom na brendiranim skijama, koje im pružaju realistično i dinamično iskustvo. Igrači se kroz tri različita okruženja suočavaju s izazovima poput kapija na skijaškoj stazi i teških vremenskih uslova, dok istovremeno izgledaju stilizovano. Kako igra napreduje, avatar dobija sve više zamaha spuštajući se niz stazu, što pojačava doživljaj pravog manevrisanja kroz kapije sa ciljem što dužeg ostanka na stazi. Istinska avantura je na pomolu! Link za registraciju i učešće u igri je ovde.

Nakon završetka trke, igrači mogu otključati ekskluzivne nagrade, poput digitalnih pozadina i nalepnica, a za one sa naročito izraženim takmičarskim duhom, igrica nudi globalnu tabelu za rangiranje. Takmičenje, koje traje do 31. januara 2024. godine, odrediće najbolje igrače u svakoj zoni. Kao nagradu, šampioni će dobiti kolekcionarski Balenciaga Ski Lock iz inauguralne linije.
Ova igrica osim što je inovativna prezentacija nove kolekcije, smelo je putovanje u univerzum virutelne stvarnosti i dokaz da moda ne mora biti ograničena na opipljivi svet. Premeštajući je u domen digitalnog, otvaraju se vrata nove interaktivnosti, gde modni entuzijasti ne moraju samo posmatrati, već i učestvovati u kreiranju ličnog stila. Balenciaga ovim potezom postavlja drugačije standarde u modnoj industriji, podstiče maštu i kreativnost svojih obožavalaca, a da li će je ispratiti drugi svetski brendovi, ostaje da vidimo u predstojećem periodu.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI