- Lepota, Nega
Veoma lično – Kiehl’s je osmislio prvu liniju nege za intimnu regiju
Brend koji postoji još od 1851. godine još jednom je potvrdio svoju inovativnost i brigu o zajednici – ovoga puta prelazeći granice koje su dugo bile tabu.
Kiehl’s nam predstavlja svoju prvu kolekciju koja je namenjena nezi intimne regije, čime otvara novo poglavlje.
Današnje generacije, naročito mladi iz generacije Z, pokazuju sve veću otvorenost prema diskusijama koje su ranije bile predmet izbegavanja i smatrane tradicionalno neprijatnim temama. Ovo je generacija koja ruši stigme i traži transparentnost.
Dvostruko delovanje za zdravu kožu ’’tamo dole’’
Kiehl’s donosi dva inovativna proizvoda koji obećavaju efikasnost, ali i udobnost. Prvi je Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops, koji je namenjen problemu uraslih dlačica i neujednačenog tona kože koji mogu biti posledica brijanja, depilacije ili prirodnih iritacija. Zahvaljujući snažnoj dvofaznoj formuli, ovaj serum obećava bolje stanje već kroz 90 minuta od primene. Formula se zasniva na AHA kiselinama čija je koncentracija prilagođena osetljivosti intimne regije. Dodati su astaksantin i ulje jojobe koji umiruju i jačaju kožnu barijeru.
Nevidljiva, ali pouzdana zaštita
Drugi proizvod o kojem će se tek pričati, je Over & Under Cream-to-Powder Deodorant, koji pruža zaštitu od neželjenih mirisa i do 96 sati. I on u sebi sadrži blage oblike kiselina, a kremasta tekstura se transformiše u puder, pa je idealan za upotrebu na svim intimnim zonama, uključujući pazuhe i grudi. Takođe, kao i prethodni proizvod i on je namenjen svim polovima, i svim tipovima kože.
Kampanja za ovu kolekciju uključuje i edukativni film ’’Who Wants to Be a Million-Hair?’’, u kojem Ilana Glazer govori o prihvatanju sopstvenog tela. Bez obzira na lične izbore kada je depilacija u pitanju, Kiehl’s naglašava važnost otvorenog dijaloga. Osim što nova kolekcija nudi rešenja za specifične probleme, ona podstiče otvorenije razgovore o telu i nezi, pružajući podršku koja nas vodi ka zdravijem i srećnijem životu.
Foto: Promo