Upoznajte digitalnu dvojnicu Eve Hercigove

Tekst: Maja Bunčić

Brendovi sada mogu da unajme digitalnog dvojnika modela Eve Hercigove

Prvi u svetu digitalni čovek postoji u realnom vremenu i to je čuvena lepotica iz Češke.

Eva Herzigova jedna je od najpoznatijih supermodela na svetu. Proslavila se kao lice Wonderbra-a tokom 90-ih, pojavila se u poznatim kampanjama brendova, ali i tv reklamama i krasila naslovnice brojnih modnih magazina. Sada međutim nije neophodno da je angažujete lično da biste je imali u svojoj reklamnoj kampanji ili modnoj reviji. Možete da unajmite njenog digitalnog dvojnika, koji je prvi u svetu 3D digitalni čovek u realnom vremenu.

50-godišnja lepotica češkog porekla kreirala je svog digitalnog dvojnika u saradnji sa virtuelnim produkcijskim studijom Dimension Studios i agencijom Unsigned Group. Njeno telo i lice skenirani su sa 70 kamera, kako bi se stvorio što realniji digitalni duplikat – koji poseduje istu teksturu kože, kosu, osmeh i hod poput njenog.

Digitalni dvojnik modela može da se koristi u različitim projektima. Naime ima mogućnost da se digitalno obuče i stilizuje, te da se našminka i napravi mu se digitalna frizura, dok se njegovo telo i izrazi lica mogu animirati.

Eva Herzigova kaže da se za ovaj korak odlučila kako bi mogla da provodi više vremena baveći se privatnim životom, prvenstveno kvalitetnog vremena sa svojom decom, ali i da ostane relevantna u modnoj industriji koja se sve više okreće metaverse-u. Ona kaže da se ne radi o pokušaju da bude mlađa, već o tome da iskoristi nove tehnologije i mogućnosti koje one nude.

„Moj ‘MetaHuman‘ može otići na posao, mogu ga fotografisati i stiliziovati različiti kreativci. Danas mogu biti istovremeno u Londonu, Parizu, Milanu i Njujorku, dok kod kuće zapravo spremam večeru sa svojom decom“ objasnila je Herzigova.

Digitalni dvojnik Eve Hercigove prvi je u svetu 3D digitalni čovek u stvarnom vremenu, koji predstavlja revoluciju u oblasti generativne umetnosti. Ovaj fenomen otvara nove horizonte za modnu industriju, ali i za sve one koji žele da iskuse novi način izražavanja i kreiranja.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI