Umetnička psihodelija zamišljena da osvaja – kolaboracija koja je zaintrigirala javnost, Guerlain x Pucci

Tekst: Milena Veselinović

Uzbuđeni smo, radujemo se, ushićeno iščekujemo da isprobamo – nova saradnja između modnog magnata Pucci i poznate beauty kuće Guerlain, obećava uzbudljivu jesen.

Udruživanje dve ikonične kuće koje decenijama neguju nasleđe ali i prepoznatljiv stil na tržištu, dovelo je do stvaranja fascinatnog, i umetnički izazovnog rezultata. Eksplozija boja, šara, energije i kreativnosti u svetu šminke – pažnja javnosti je privučena, poenta ostvarena, a hajde da zavirimo zajedno u kolekciju i otkrijemo šta nas čeka.

Kolaboracija od koje zastaje dah

Guerlain diše elegancijom i modernošću, dok neguje dugu tradiciju, a Pucci je sinonim za psihodelične uzorke i odvažnu upotrebu boja. Spojiti kreativne vizije ova dva brenda je nešto posebno – kolaboracija je proistekla iz zajedničke želje da se u umetničkom segmentu ostavi dojam upečatljivog i atraktivnog. Umetnička direktorka Pucci-ja, Camille Micelli, prepoznala je potencijal ove saradnje ističući da su boje oduvek bile srž Pucci identiteta i da je bilo pravo vreme za stvaranje šminke koja će sama po sebi biti beauty statement o kojem će se pričati sa divljenjem. Onda je na zadatak prionula Violette Serrat, kreativna direktorka Guerlain. Kako Violette kaže, susret sa Camille bio je ’’susret dva sveta koja se međusobno nadopunjuju i zajedno istražuju nove teritorije.’’  Ova saradnja je treća po redu u nizu ova dva velika brenda, prvi put su radili zajedno 2007. kada su napravili čak osam ikoničnih proizvoda, a saradnju su ponovili i 2012. Dolce vita u punom jeku – može, a evo i kako!

Šta ćemo videti u kolekciji?

Model Natalia Vodianova muza je Guerlaina još od 2008. U najnovijoj kampanji ona pozira držeći u rukama nova pakovanja. Među ključnim proizvodima u kolekciji ističe se reformulisani Rouge G karmin, dostupan u 2 nove nijanse, intenzivnoj plum sa satenskom završnicom (45 Marmo Twist) i mat crvenoj sa baršunastim efektom (510 Le Rouge Vibrant). Ove nijanse se mogu čak koristiti i pomešane, ili naravno pojedinačno, a definišu karakter cele kolekcije i predstavljaju idealan uvod u novu eru Rouge G karmina, koji su obogaćeni posebnim negujućim sastojcima. Još jedan star komad šminke koji je neprevaziđen je Terracotta Marmo Sun bronzer, dostupan u tri nijanse, upakovan u luksuznu pudrijeru sa zlatnim detaljima, karakteristično za Guerlain ambalažu koja osvaja na prvi pogled. Tu je i Ombres G 045 Marmo Vibe paleta senki za oči, koja dolazi u četiri nove mat opcije, crvenoj, ljubičastoj, beloj i crnoj, savršena za stvaranje avangardnih makeup look-ova. Nigde bez njiha – u kolekciji su i kultni Météorites Pearles u limitiranoj ambalaži, kao i cushion puder Parure Gold Marmo Glow.

Ne sudite o knjizi po koricama, ili…

Jedno je sigurno, ne možemo ostati ravnodušni na ovako impresivna pakovanja šminke, koja su i prelepi kolekcionarski primerak. Prepoznatljivi Pucci Marmo print, uzorak koji je godinama definicija hrabrosti i eksperimentisanja, implementiran je u novu liniju. Guerlain je uspeo da ovaj print savršeno utisne na svoje proizvode, stvarajući mala makeup remek-dela.

Guerlain x Pucci capsule kolekcija dostupna je od 26. avgusta i moći će da se pronađe online na Guerlain i Pucci web stranama.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI