Tommy Hilfiger se vratio u velikom stilu – nova radnja u UŠĆU kao modna destinacija leta

Tekst: Jovana Ristić

Tamo gde estetika govori jednako glasno kao i dizajn odeće, nalaze se shopping destinacije koje nisu osmišljene kao mesta za kupovinu, nego puniji doživljaj, i neizostavni susret sa brendom na njihovom terenu.

Takvo iskustvo donosi novo prošireno Tommy Hilfiger izdanje u UŠĆE Shopping Centru, koje je sada zvanično postalo mesto gde moda dobija svoj prepoznatljivi američki pečat – uz dozu svežine, prozračnosti i urbanog glamura.

Nova adresa stila

Smeštena u prizemlju centra, nova radnja se prostire na više od 160 kvadratnih metara, i u potpunosti je urađena u duhu globalnog prodajnog koncepta Tommy Hilfigera. Enterijer koji spaja nasleđe brenda sa savremenim dizajnom oduševljava već na prvi korak: nautički elementi, prepoznatljive crvena, plava i bela paleta, orahovo drvo i čelik, stvaraju prostor u kojem svaki izloženi komad garderobe dolazi do izražaja. Ovde se nećete prepustiti samo šopingu, nego i osećaju da ste zakoračili u svet Tommy Hilfiger brenda baš onako kako ga je sam dizajner zamislio.

Izbor za nju i njega

Ponuda u radnji obuhvata najnovije kolekcije za proleće/leto – svaki komad nosi prepoznatljiv pečat Tommy Hilfiger estetike. To je all-American cool priča u kojoj dominiraju čiste siluete, udobni materijali i moderni krojevi, kao stvoreni za šetnje po palubi jedrilice, lenje letnje večeri na obali ili opuštene gradske trenutke. U pitanju je stil koji balansira između sofisticirane opuštenosti i prepoznatljive klasike – inspirisan životom na moru, studentskim kampusima prestižnih univerziteta, ali i uličnom modom Njujorka. To je odeća koja izgleda jednako prirodno na plaži u Hamptonsu, u centru Beograda ili na putovanju kroz Evropu.

Otvaranje novog prostora nije bilo samo prilika da se preseče crvena traka, već i započne mini festival u znaku brenda – sladoled tokom prvih dana od otvaranja, od 6. do 8. juna, tematske aktivacije, i vikend iznenađenja u stilu plažnih avantura, svaki dan donosi novu dozu zabave i razloga da svratite. Ako moda za vas nije samo ono što nosite, već i kako se u tome osećate – ovo je vaša sledeća destinacija koju ne smete propustiti.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI