The Row, brend o kojem se priča – Minimalizam koji su plasirale Olsen bliznakinje

Tekst: Milena Veselinović

Merna jedinica za kvalitet i popularnost nekad nisu svetla reflektora i upadljivi logotipi na garderobi, već naprotiv, suptilnost i tišina.

Epitom tihog luksuza koji je na tržištu prisutan od 2006. godine kada su ga kreirale celebrity bliznakinje Mary-Kate i Ashley Olsen, The Row je danas prestižni modni brend smešten u samom srcu Njujorka, koji za svoje pratioce predstavlja pravu oazu mira nudeći visokokvalitetnu odeću, aksesoare i obuću, izdvajajući se svojom nenametljivom elegancijom u bučnom svetu mode.

Poznate po tome da svoj život ne žele da eksponiraju, već da ga sačuvaju od javnosti, sestre Olsen odlučile su da im ono ne bude odskočna daska za napredak i razvoj brenda. Osmislile su ime koje potiče od čuvene Saville Row, ulice u Londonu čuvene po krojačkim radnjama. Voljen od strane Gigi Hadid, Rosie Huntington-Whiteley, preko Zoe Kravitz, Jennifer Lawrence, Meghan Markle, The Row je vrhunac suptilne timeless autentičnosti.

Inovacija u tišini

The Row danas slovi za manifestaciju quiet luxury mode, a svoje kolekcije predstavlja u intimnijim ambijentima malih studija gde se pažnja posvećuje svakom detalju i šavu. Ideja ovakvih revija je da se fokus stavi na kvalitet prezentovane odeće i uloženog truda, umesto da su svi izloženi svetlima reflektora i paparaca. Činjenica da svoj privatni život uspešno drže ispod radara godinama, samo svedoči o predanosti Olsen sestara da i njihov lični brend isprati celu priču. Upravo to povećava misterioznost ali i privlačnost The Row komada.

Trendovi prolaze, samo je stil večan

Ovo je negde i maksima kojom se The Row modna kuća vodi. Komadi garderobe koji izlaze sa njihovom etiketom oslikavaju vanvremensku eleganciju i rafiniranost, minimalistički dizajn bez upadljivih printova, i ne slede slepo trendove već plasirajući svoje. Nigde nema naglašenih vidljivih logotipa, krojevi su savršeni i nosivi u poslovnim outfitima, za večernji izlazak ili casual šetnju po gradu. Kašmirski kaputi i džemperi, vunena i svilena garderoba savršene mekoće, kožne pantalone i aksesoari među kojima je u poslednje vreme ekstremno popularna Margaux tote, The Row stiče sve veću planetarnu popularnost, i to zasluženo. Od odlično ukrojenih trenerki, do prefinjenih košulja i suknji čistih linija, svaki komad odražava duboku posvećenost kvalitetu izrade i samom dizajnu detalja. The Row nije namenjen samo pokazivanju statusa, već podsticanju osećanja samopouzdanja. Prodaje se u 37 zemalja širom sveta, a dostupnu kolekciju na net-a-porter možete istražiti na linku ovde.

Filozofija kojom diše The Row dokazuje da istinski kvalitet ne mora da bude obeležen da bi bio primećen – prave stvari ipak pronađu svoj put do slave. On podseća na vrednost nenametljive sofisticiranosti i vanvremenskog stila koji nadmašuje prolazne modne trendove.

Foto: Promo, Instagram

POVEZANE VESTI