- Lepota
Tajna savršene kože – Gwyneth Paltrow lansira novi brend
Tekst: Milena Veselinović
Spoj holivudske elegancije i talenta susreće se sa prirodnim sastojcima u potpuno novoj formi koja impresionira zaljubljenike u kozmetiku.
Kada pomislite na Gwyneth Paltrow, možda se prvo prisetite njenih zapaženih uloga u filmovima, ali ova oskarovka odavno je iskoračila iz sveta glume i dala svoj doprinos na drugim poljima. Pored glumačkog talenta, Gwyneth je osnivačica brenda Goop, koji je nedavno lansirao novu, pristupačniju liniju kozmetičkih proizvoda pod imenom good.clean.goop.
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/11/1-1-819x1024.webp)
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/11/2-1-819x1024.webp)
Šta možemo da očekujemo od kolekcije?
Ova linija donosi širok spektar proizvoda, od kojih mnogi jesu slični favoritima već postojeće Goop beauty kolekcije, i obećavaju visoki kvalitet sastojaka, vrhunske rezultate tokom korišćenja i uživanje u rutini. Cene se kreću od 19.99 do 39.99 dolara. Paltrow je sa entuzijazmom podelila vesti o novoj liniji, ističući da se njihov pristup klasičnoj nezi kože oslanja na upotrebu čistih komponenti koje zaista deluju. Kao dugogodišnji lider u oblasti clean beauty, goop unapređuje svoj program kako bi efikasne, inovativne proizvode za negu učinio dostupnijim.
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/11/3-1-819x1024.webp)
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/11/4-1-819x1024.webp)
good.clean.goop
Nova linija lansirana je 22. oktobra, i podeljena je na dve kategorije: beauty i wellness. U prvoj nalazi se šest klasičnih proizvoda za negu kože, kao što su sredstvo za čišćenje, piling, toner, serumi za lice i oči, kao i hidratantna krema. Tu su tri proizvoda za negu tela i detoks šampon za teme glave. Sa druge strane, kolekcija wellness nudi četiri suplementa za jačanje imuniteta, funkciju mozga, bolje raspoloženje i lepšu kožu.
Svaki proizvod koristi novu Good 3 formulu, koja kombinuje čiste sastojke sa kliničkim performansama, biljne ali i izuzetno potentne sastojke iz drugih izvora. Gwyneth je istakla da je ova linija namenjena široj populaciji ali sa dozom prestiža, takozvani masstige.
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/11/5-819x1024.webp)
![](https://eleven11eleven.rs/wp-content/uploads/2023/11/6-819x1024.webp)
Favoriti kolekcije
Ako bismo je upitali koji joj je omiljeni proizvod, to bi bilo sredstvo za čišćenje inspirisano zelenim sokom. „Zeleno je, miriše sveže i pravi penu“, rekla je, „koristim ga svakodnevno.“
Sa good.clean.goop linijom koja je nova na tržištu uviđamo da je moguće kombinovati lepotu, zdravlje i prestižne, visoke standarde proizvodnje, a sve po prihvatljivoj ceni za širu grupu korisnika. Ovakvi proizvodi su i više nego dobrodošli u dinamičnoj beauty industriji.
Foto: Promo