Tajna savršene kože – Gwyneth Paltrow lansira novi brend

Tekst: Milena Veselinović

Spoj holivudske elegancije i talenta susreće se sa prirodnim sastojcima u potpuno novoj formi koja impresionira zaljubljenike u kozmetiku.

Kada pomislite na Gwyneth Paltrow, možda se prvo prisetite njenih zapaženih uloga u filmovima, ali ova oskarovka odavno je iskoračila iz sveta glume i dala svoj doprinos na drugim poljima. Pored glumačkog talenta, Gwyneth je osnivačica brenda Goop, koji je nedavno lansirao novu, pristupačniju liniju kozmetičkih proizvoda pod imenom good.clean.goop.

Šta možemo da očekujemo od kolekcije?

Ova linija donosi širok spektar proizvoda, od kojih mnogi jesu slični favoritima već postojeće Goop beauty kolekcije, i obećavaju visoki kvalitet sastojaka, vrhunske rezultate tokom korišćenja i uživanje u rutini. Cene se kreću od 19.99 do 39.99 dolara. Paltrow je sa entuzijazmom podelila vesti o novoj liniji, ističući da se njihov pristup klasičnoj nezi kože oslanja na upotrebu čistih komponenti koje zaista deluju. Kao dugogodišnji lider u oblasti clean beauty, goop unapređuje svoj program kako bi efikasne, inovativne proizvode za negu učinio dostupnijim.

good.clean.goop

Nova linija lansirana je 22. oktobra, i podeljena je na dve kategorije: beauty i wellness. U prvoj nalazi se šest klasičnih proizvoda za negu kože, kao što su sredstvo za čišćenje, piling, toner, serumi za lice i oči, kao i hidratantna krema. Tu su tri proizvoda za negu tela i detoks šampon za teme glave. Sa druge strane, kolekcija wellness nudi četiri suplementa za jačanje imuniteta, funkciju mozga, bolje raspoloženje i lepšu kožu.

Svaki proizvod koristi novu Good 3 formulu, koja kombinuje čiste sastojke sa kliničkim performansama, biljne ali i izuzetno potentne sastojke iz drugih izvora. Gwyneth je istakla da je ova linija namenjena široj populaciji ali sa dozom prestiža, takozvani masstige.

Favoriti kolekcije

Ako bismo je upitali koji joj je omiljeni proizvod, to bi bilo sredstvo za čišćenje inspirisano zelenim sokom. „Zeleno je, miriše sveže i pravi penu“, rekla je, „koristim ga svakodnevno.“

Sa good.clean.goop linijom koja je nova na tržištu uviđamo da je moguće kombinovati lepotu, zdravlje i prestižne, visoke standarde proizvodnje, a sve po prihvatljivoj ceni za širu grupu korisnika. Ovakvi proizvodi su i više nego dobrodošli u dinamičnoj beauty industriji.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI