Spinelli Kilcollin – prsten koji je osvojio simpatije mnogih

Tekst: Jovana Ristić

Simbol inovacije i maštovitosti u svetu nakita – sve je počelo kada je Yves Spinelli, dok je radio u prodavnici Maxfield u Los Anđelesu, zamislio prsten koji bi odražavao njegovu želju za ’’teškim’’ nakitom.

Prvi model koji je stvorio njegov otac, odmah je privukao pažnju i postavio temelje za ono što je brend postao danas. Prsten je znatno više od komada nakita, on je simbol večne povezanosti i kreativnosti.

Otkriće Galaxy prstena

Ova kolekcija simbolizuje planetarnu harmoniju, ali dobila je ime tek kada je partnerka Yves Spinellija, Dwyer videla poster univerzuma iz ’70-ih godina. Shvatila je tada da njihov nakit podseća na orbite planeta, i prvi u nizu nazvan je Aquarius, prema Yvesovom horoskopskom znaku. Time je spontano započeta tradicija imenovanja prstenja prema različitim karakteristikama i ličnostima koje oni mogu da predstavljaju. Međutim, na početku poslovanja imali su poteškoća da se dokažu na tržištu, a u jednom trenutku je Yves počeo da rasprodaje svoje privatne kolekcije kako bi mogao da finansira opstanak kompanije.

Inovacija i personalizacija 

Ovaj brend se izdvaja po tome što svaki komad možete personalizovati po želji. Sav nakit se izrađuje u Los Anđelesu, a Yves i Dwyer su uspostavili bliske veze sa lokalnim radionicama, pa tako svaki prsten prolazi kroz ruke stručnjaka koji se specijalizuju za različite faze izrade nakita. Time čuvaju visok standard kvaliteta i originalnosti. Među brojnim modelima ističe se ’’Sonny’’ prsten dizajniran za prijateljicu Dwyer, koja je želela nešto posebno za svoje venčanje. Taj prsten, ukrašen dijamntskom trakom, brzo je postao bestseller. Cene se kreću od 31 hiljade dolara za dijamantsku izradu sa kombinacijom zlata (Alix Platinum Pave), preko 3.600$ za nešto svedeniji zlatno-srebrni (Nimbus SG Gris), do 590$ za potpuno srebrni prsten (Solarium SG).

 I dok mnogi pokušavaju da repliciraju uspeh Galaxy prstena, originalnost i autentičnost koji dolaze uz Spinelli Kilcollin su nenadmašne – neprekidna inovacija i plasiranje trendova koje drugi prate, ovaj brend čini posebnim, i upravo ga ta vrednost vodi ka budućnosti.

POVEZANE VESTI