Sisley Paris lansira beauty brend Neuraé – neuronauka u službi lepote

Tekst: Milena Veselinović

Francuski gigant Sisley Paris kreirao je Neuraé, novu futurističku dimenziju u svetu skincare proizvoda, koja želi da dokaže da je lepota intenzivnije povezana sa našim unutrašnjim stanjem nego što smo to mislili.

Pod sloganom „lepotu osećamo, pa tek onda vidimo“, Neuraé koristi naučna dostignuća u oblasti neuronauke da poveže naš um i kožu na revolucionaran način. Veoma ambiciozan projekat, zar ne?

Inovacije kakvo tržište još nije videlo – sinergija lepote i blagostanja 

Desetogodišnja posvećena istraživanja u laboratorijama Sisley Groupe otkrila su kako tri bitna emocionalna stanja poput umora, tuge i stresa utiču na izgled naše kože. Svako od ovih stanja ima izvesne posledice koje su vidljive na licu. Umor vodi gubitku tonusa kože, pojavi kesica ispod očiju, tuga utiče na gubitak blistavosti i umoran ten, a stres izaziva bore i napetost u pojedinim regijama. Neuraé nije samo linija proizvoda, nego je spoj nauke i senzornih doživljaja. Proizvodi sadrže neuromodulatore koji utiču na produkciju dopamina i serotonina, koji se u koži oslobađaju kroz specijalne aktivne sastojke i mirise na kojima je tim naučnika radio dugi niz godina, dovodeći do vidljivih poboljšanja u teksturi kože i njenom izgledu.

Nova beauty vizija je tu

Neuraé liniju čini sedam proizvoda, među kojima je serum Harmonie kao i tri tipa hidratantnih krema – Joie The Emulsion, Sérénité The Balm i Énergie The Cream. Tu su i tri odgovarajuća neuro-parfemska ulja u praktičnom roll-on pakovanju, koje možete uvek nositi sa sobom u tašni. Kreme imaju svoja refill pakovanja, izrađene su od 95% prirodnih sastojaka iz održivih izvora, uz minimalno korišćenje plastike. Svaki proizvod je dizajniran tako da odgovara specifičnim emocionalnim potrebama korisnika, omogućavajući individualizovani pristup nezi.

Neuraé dolazi na tržište s cenom pristupačnijom od klasične Sisley ponude, što ga čini dostupnim širem krugu potrošača. Brend će biti lansiran u Francuskoj, Italiji, Kanadi, Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama, nudeći potrošačima priliku da na jedinstven način spoje nauku i lepotu u svakodnevnoj rutini.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI