SHYGUY- brend koji je osvojio Beograd na svom putu za Pariz

Tekst: Jelena Milovanović

Ako na ulici ugledte sexy ženu u tipično muškim odevnim komadima budite sigurni da na sebi ima najnoviju kolekciju brenda SHYGUY.

Vlasnica brenda Jelena Filipović je dizajn završila na prestižnom univerzitetu Marangoni u Milanu, a ove jeseni njen brend će osim u Beogradu biti dostupan u svetskoj prestonici mode, Parizu. U razgovoru nam otkriva detalje svoje nove kolekcije Belgrade Paris, a novom kampanjom poručuje – put za Pariz je popločan dobrim namerama i još boljim odevnim komadima.

Kolekcija Belgrade Paris ugledala je svetlost dana, možeš li nam je opisati?

Na umu sam imala komade koji lako prelaze iz dana u noć, samo promenom cipela. Moje klijentkinje su godinama bile mahom uspešne poslovne žene ili ambiciozne mlade devojke, pa sam kolekciju prilagodila njihovom životnom stilu. Klasične patike ili ravne mokasine se savršeno uklapaju uz moj dizajn u kancelariji, amfiteatru ili ako trčite između sastanaka. Sportske cipele pomažu u smanjenju strogosti koju često povezujemo sa odelom, a samo promenom cipela iz sportske u elegantne štikle, dobijate savršeni outfit, dostojan najboljih partija ili koktela sa prijateljicama.

Tipično muške odevne komade prilagodila sam sexy, moćnim ženama koje se ne boje da pomire svoju jaču i nežniju stranu, što se vidi u novoj kolekciji, gde su klasično muški komadi dopunjeni karnerima, šljokicama, floral printovima.

Postoje li pravila kojima si se vodila u stvaralačkom procesu?

Volim da posmatram svoje komade kao pouzdanu investiciju. Svaki komad dobija potpuno novi smisao u zavisnosti od toga kako ga stilizujete. Takođe, to su osnove svake capsule kolekcije, morate imate bezvremene basic komade koji traju iz sezone u sezonu, a kojima kasnije dodajete lični pečat.

Tvoja nova kolekcija obiluje detaljima kao što su kravate, logo čarape, šljokice, šlepovi, volume rukavi… Odakle inspiracija za to?

Đavo je u detaljima. Svaki detalj u dizajnu pravi razliku, a ovo su oni koji su mene inspirisali ove sezone. Jedan šlep na mini suknji može napraviti dramatičnu razliku. Pink šljokice na haljini kombinovane uz kravatu, daju taj sudar muške i ženske energije koji je suština oblačenja jakih, samouverenih žena. Šareni floral pintovi, primenjeni na strogim krojevima, daju dašak romantike i nežnosti jakim i strogim krojevima. Kontrastne opcije odeće koje imamo pri ruci su mehanizam izražavanja, sredstvo za stilizovanje nadolazeće postpandemijske ere oblačenja.

Odakle potiče naziv kolekcije Belgrade Paris?

Ove jeseni spremamo veliki projekat koji će u oktobru imati svoju premijeru u Parizu. Ove jeseni naše tržište se širi u prestonicu mode – Pariz u kojem ćemo imati svoje prodajno mesto. Više o tome u oktobru. Imajući u vidu tipičnu francuskinju kreirali smo kolekciju koja odgovara pravilima oblačenja jedne internacionalne žene – kada nosite mušku siluetu, mora postojati kontrast. Ona ima savršeni manikir, upečatljivu frizuru, negovanu kožu, ona može sve kada naglasi oversize  komade tipično ženskim i koketnim detaljima.

Možete li nam reći nešto o novoj kampanji koja prati kolekciju?

Kampanja je snimana u duhu našeg razvojnog puta – od Beograda do Pariza pa dalje… Svetlana Bjelan je savršeno iznela ulogu devojke koju smo imali na umu u nastanku kolekcije – samosvesne, autentične, jake i nežne u isto vreme, koja se ne boji da krene u istraživanje novih prostranstava i za koju je život uzbudljivi izazov, a ne kolotečina. Devojke iz kreativne agencije Vis-à- Vis su svojim story tellingom, kamerom, kreativnom direkcijom, art direkcijom i stajlingom dočarale taj momenat. Sve je došlo na svoje mesto, a kampanja koju ćete videti na našem profilu, sledećeg meseca dobija svoj plot twist u Parizu. Šta se dešava kada naša heroina stigne u Pariz – ostaje nam da vidimo…

Brand – SHYGUY

Foto, styling, art direction and creative direction: Vis-à-Vis creative Jelena Milovanović i Jelena Mitić

Šminka: Sofia Petrović

FrizuraSrđan Kolarević



Foto: Vis-à-Vis

POVEZANE VESTI