Self-Portrait, brend za nežne buntovnice

Tekst: Milena Veselinović

Kada Han Chong, osnivač brenda Self-Portrait, kaže da se ne vodi trendovima, on ne samo da definiše filozofiju svog dizajna, već i objašnjava zašto njegove kreacije ne prestaju da fasciniraju sve, od supermodela do kraljevskih visočanstava, čak i deceniju nakon osnivanja 2013. godine u Londonu.

U svetu modne industrije, gde je konkurencija oštra i nepredvidiva, Self-Portrait se ističe po originalnosti i dostupnosti interesantnih modela za sve žene.

U srcu mode: putovanje kroz eleganciju

Diplomiravši na Central Saint Martinsu, Chong, rođen u Maleziji, preneo je svoju strast prema vizuelnim umetnostima u modu, postavši poznat po estetskom osećaju i dubokom razumevanju strukture i materijala. Ovi elementi su uticali na meteorski uspon brenda i potresli temelje savremene modne scene. Dizajniran u Londonu, a osmišljen za svet, Self-Portrait slavi i osnažuje žene koje nose ove modele, naglašavajući ženstvenost elegantnom funkcionalnošću koja odražava iskren odnos prema savremenom načinu života.

Vanvremenska nosivost i klasika

Self-Portrait je fenomen koji je započeo svoju priču sa haljinom Azaelea, koja je postala klasik. Omiljena među brojnim poznatim ličnostima, počev od Meghan Markle, preko Paris Hilton, Mirande Kerr, do Bella Thorne, Maisie Williams, haljina je odraz onoga što Self-Portrait čini tako posebnim: ženstvenost, elegancija i bezvremenska silueta koja nadilazi prolazne trendove. Chongova posvećenost stvaranju komada koji čine da se žene osećaju posebno, bez obzira na priliku, očigledna je u svakom šavu i kroju.

Od influensera do crvenog tepiha: ljubav prema Self-Portrait

Self-Portrait je brzo postao favorit među influenserima i zvezdama, od Tiffany Hsu do Olivije Palermo, potvrđujući svoju sposobnost da privuče pažnju na društvenim mrežama ali i izvan njih. Njegova prisutnost na Njujorškoj nedelji mode i široka dostupnost u prestižnim robnim kućama kao što je Selfridges samo su potvrdili status brenda kao ključnog igrača na modnoj sceni. Odabrane komade možete pronaći i kod nas u Remiks i XYZ.

Ideja dizajna – think outside the box

Chongova filozofija da se nikada ne vodi trendovima omogućila mu je da stvori kolekcije koje su po defaultu bezvremenske. „Bezvremensko za mene znači komad koji se izdiže iznad trenutka i koji se može nositi iznova i iznova, nikada ne izlazeći iz mode“, kaže Chong. Ova filozofija se pokazala relevantnijom nego ikad, usmeravajući potrošače da investiraju u kvalitetne komade koji traju godinama, umesto da suptilno postanu žrtve fast fashion-a.

Od refleksije do revolucije

Self-Portrait nije samo odraz žena koje nose njegove kreacije, već i pokretačka snaga koja promoviše dublje razumevanje mode kao oblika ličnog izražavanja i odnosa prema svetu. Sa Chongom na čelu, brend nastavlja da inspiriše, izaziva i osvaja srca ljubitelja mode širom sveta, dokazujući da istinska lepota leži u autentičnosti i samopouzdanju.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI