Razgovori – Mila Litvinjenko otkriva kako je brend Aura redefinisao pojam lepote

Tekst: Milena Veselinović
Razgovarala: Jelena Milovanović

Lepota često ume biti posmatrana kroz prizmu spoljašnjeg izgleda, međutim, ona krije mnogo više. Trendovi se smenjuju, standardi ispunjavaju, hrabrošću pomeraju granice, a mi smo u potrazi za inspiracijom razgovarali sa Milom Litvinjenko, značajnom figurom u svetu kozmetike.

Osnivačica brenda Aura, rođena Beograđanka, svoj akademski put je oblikovala na Filološkom fakultetu gde je završila francuski jezik i književnost. Osim što je poliglota koji govori tečno četiri svetska jezika, što joj pruža prednosti u uspešnoj komunikaciji  u međunarodnom poslovnom kontekstu, Mila nas svojom strašću koju je objedinila sa profesionalizmom, podseća da prava lepota proističe iz dubine duše i autentičnosti i da se snovi ostvaruju ako u njih veruješ i na njima vredno radiš.

Šta je za vas lepota?

Lepota je za mene više od spoljašnjeg izgleda. Ona proizilazi iz dubine duše, spoja harmonije, dobrote i unutrašnje svetlosti. Suptilan sklad između estetike i dubljeg smisla. Svako poseduje lepotu ali samo posebni ljudi mogu da je uoče tamo gde je drugi ne vide.

Koji je glavni razlog zbog kojeg je nastao brend Aura?

Kreativnost. Posao kojim sam se pre Aure bavila nije imao dozu kretivnosti i dinamičnosti koja je u skladu sa mojom ličnošću.

Gde crpite inspiraciju i šta je Vaš glavni pokretač?

Inspiraciju  crpim iz bogatstva života oko sebe. Svaki trenutak, detalj sveta oko mene ima potencijal da bude izvor kreativnosti, bilo da je to u prirodi, ljudima ili svakodnevnim situacijama. Često putujem, idem široko otvorenih očiju. Ta inspiracija i potreba da ideje pretvorim u delo (proizvod) su glavni pokretač ali pošto vodim firmu ta inspiracija mora da prođe mnogo tržišnih provera.

Koji je doprinos brenda Aura društvu?

On je duboko ukorenjen u našoj viziji. Brend nosi veliku odgovornost. Oduvek sam želela da pokažemo mladima kako je moguće uz ulaganje u znanje, uz posvećenost, upornost, istrajnost i strpljenje postići sve. Najbitnije je da čovek zna šta želi u životu. Sigurna sam da smo agenti pozitivnih promena – od uticaja na mlade, podrške zaposlenima do aktivnog učešća u poboljšanju drušvene zajednice. Ta odgovornost je osnova našeg rada, a svest o njoj je neizostavni deo mog pristupa od samog početka.

Koji savet imate da date devojkama i ženama kada je lepota u pitanju?

Najvažniji savet koji bi podelila je da neguju unutrašnju lepotu kroz samopouzdanje, dobrotu i autentičnost. Šminka i druge spoljašnje nadogradnje mogu istaknuti, ali prava lepota proizilazi iz vlastite vrednosti i autentičnosti. Često govorim da je bitniji zvuk od slike.

Da li postoji autentična priča u nastanku brenda koju biste podelili sa nama?

Volim sto zajedno sa mojim timom svakodnevno ispisujemo priče. Sigurna sam da bi mogli barem 28 knjiga da napišemo. Dok odgovaram na vaša pitanja, setila sam se kako je nastala kolekcija neobičnih (nesvakodnevnih boja za ruževe – plava, crna, tamno braon kolekciju smo nazvali “New in Town’’). Snimali smo kampanju za  senke za oči, koliko se sećam. Na kraju snimanja neko od nas je ugledao plavu etiketu na proizvodu koji se nalazio u studiju, odjurila sam do kuće po uzorak takve plave senke. Stavili smo tu senku manekenki na usta i….Ideja – malo hrabra, ali smo znali da postoje, devojke, žene koje bi nosile te boje. Kolekcija je bila ograničena “limited edition’’, a prodali smo sve i nismo napravili gubitak.

Male navike koje čine život?

Za mene su to trenuci za razmišljanje, fizička aktivnost i pravljenje prostora za lični rast.

Velike navike koje čine život?

Postavljanje ciljeva sa dugoročnim vizijama, održavanje snažnih međuljudskih veza, neprekidno učenje i praktikovanje samodiscipline u ostvarivanju svojih ambicija.

Šta za vas znači – živeti svoju istinu?

Biti autentičan, dosledan svojim vrednostima i odlukama ne dopuštajući spoljnim uticajima da naruše suštinu onoga što jesam.

Ko je Mila Livinjenko?

Žena koja je pre mnogo godina odlučila da sluša sebe. Osoba koja čvrsto stoji na zemlji i koja nije promenila sistem vrednosti na čijim osnovama je vaspitana. Znatiželjna, hiperaktivna, voli izazove, voli da stiče nova znanja i veštine. Osoba koja voli da bude autentična i koja se nikada nije uklapala u klišee.

Šta je za Vas individualizam nad konformizmom?

Individualizam nad komformizmom znači ceniti i negovati svoju autentičnost, donositi lične odluke umesto automatskog pridržavanja normi ili očekivanja društva.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI