- Lepota
Prefinjenost skandinavske lepote i Matilda Djerf – novi brend za negu kose je tu, predstavljamo Djerf Avenue Beauty
Jedna od vodećih ikona skandinavske estetike, i sinonim za savršeno neuredne, ali šarmantne uvojke, Matilda Djerf, konačno je zakoračila zvanično u kozmetičku industriju – dobro došao Djerf Avenue Beauty. Ako je neko od poznatih influensera mogao svoj izgled da pretvori u proizvod koji ćemo želeti u svom kupatilu, to je upravo ona.
Osim ambicioznog imena, nameće se pitanje, šta zaista znači kada jedna influenserka lansira liniju proizvoda? Da li su oni istinska refleksija ljubavi prema nezi, ili još jedan način da se kapitalizuje na popularnosti i iskoristi 5 minuta slave, ostaje da vidimo.
Djerf Avenue Beauty – spoj nege i šarma
Matilda je poznata po svojoj negovanoj kosi, zbog čega vest o lansiranju haircare linije nije bila iznenađenje. Kolekcija pod njenim imenom, rezultat je višegodišnjeg istraživanja, a kako Matilda kaže ’’Uzbuđena sam što mogu da proširim svoj Djerf Avenue Beauty lansiranjem proizvoda za negu kose’’, dodajući da su za kreiranje formulacija ovih proizvoda utrošili dve godine rada sa vrhunskim hemičarima i stručnjacima za kosu.
Nova kolekcija sastoji se iz dve linije: Breezy Weightless i Essential Moisture. Prva pruža hidrataciju i volumen, idealna je za masniji tip kose koji izbegava otežavajuće proizvode, dok je druga predviđena za suvu kosu koja traži dubinsku hidrataciju i frizz control. Oba seta dolaze u formi šampona, balzama i maske, a nadovezuju se na priču koju su početkom godine započeli sa Styling Mist i On The Go Styling Gel proizvodima. Sve formule su veganske, cruelty-free, ne sadrže sulfate, parabene i silikone, i proizvodene su u Švedskoj, u pakovanju koje se 100% može reciklirati.
Uticaj influensera na industriju lepota – trend ili trajna promena?
Dok je Matildina linija sigurno pažljivo osmišljena, ne možemo a da se ne zapitamo – koliko su poznate ličnosti važne za beauty industriju. Sa svakim novim brendom proizvoda (Blake Lively, Rihanna, Lady Gaga, Selena Gomez), čini se da se ponavlja isti obrazac – uz pomoć već izgrađene zajednice, celebrity ličnosti plasiraju određene proizvode koje dočekamo ushićeno, i isto tako sa ushićenjem kupujemo. Matilda je uspela da osvoji naše interesovanje, ali ne možemo a da se ne zapitamo, jesu li nam ovi proizvodi zaista potrebni, ili jednostavno time želimo da kupimo deo njenog sveta u nadi da će nam kosa ličiti na njenu? Bilo kako bilo, dodir skandinavske estetike, u harmoničnoj kombinaciji sa održivošću i najavljenim kvalitetom, novi brend Matilde Djerf čini privlačnim.