- Moda
Predstojeće modne revije – veliki brendovi na glam destinacijama
Gradovi koje velike modne kuće biraju za svoje specijalne cruise i resort kolekcije, tradicionalno predstavljaju produženu ruku identiteta i vizije jednog brenda, koja obično ima i određenu simboliku.
Proleće je doba godine koje je u modi rezervisano za izlaganja luksuznih modnih kuća na dalekim destinacijama, a mnoge od njih na ovaj način šire svoj globalni uticaj, utrkujući se u dostizanju originalnosti po pitanju lokacija koje nose određenu poruku. Ove godine, izbor vodećih pet kuća, čije se vansezonske putujuće kolekcije uvek sa nestrpljenjem iščekuju, više je nego glamurozan.
Louis Vuitton Women Pre Fall 2024 – Šangaj
Za ovu parisku modnu kuću putovanje je jedna od osnovnih vrednosti koje su zapisane u njenom kodu, jer je osnivač brenda Louis Vuitton pre više od 160 godina postavio njene temelje upravo kolekcijom kofera i putnih torbi. Na tom tragu izbor destinacije za LV voyager fashion show uvek je višeznačna kulturna razmena. Ove godine kolekcija Women Prefall 2024 umetničkog direktora Nicolasa Gheskuierea biće predstavljena 18. aprila u Šangaju u Long Museum West Bund-u, jednom od najvećih privatnih muzeja u Kini poznatom po zadivljujućoj arhitekturi. Povratkom u Šangaj Louis Vuitton želi da oda zahvalnost svojoj dugogodišnjoj emotivnoj vezi sa Kinom, koja seže sve do 1992. godine kada je brend otvorio svoju prvu Maison prodavnicu u Pekingu. I ne samo sa Kinom, već i čitavim azijskim tržištem na kojem potrošači, verovatno kao nigde drugde u svetu, poštuju ekskluzivitet kao osnovno pravilo ovog brenda.
Max Mara Resort 2025 – Venecija
Nakon Lisabona i Stokholma, Max Mara je za scenografiju svoje resort kolekcije ove godine odabrala plutajući grad koji je večita inspiracija umetnika. Iako detalji o tačnoj lokaciji još nisu otkriveni, objavljen je datum – 11. jun i odmah je svima bilo jasno da nije slučajno što se ovo izlaganje preklapa sa sajmom Pitti Uomo u Firenci. Max Mara i na ovaj način želi da podseti da je uvek bila važan akter ključnih događaja u modnoj industriji. Ian Griffiths, kreativni direktor Max Mare, poznat je po tome što vrlo uspešno kroz svoje putujuće kolekcije šalje poruku osnaživanja žena, projektujući tradiciju jedne zemlje na iskonsku ženstvenost. Zato svi jedva čekaju da vide kako će duh Venecije preneti na izgled moderne heroine.
Dior Women Pre Fall 2024. – Njujork
Nakon nedavne praznične kampanje sa Saks Fifth avenijom, Dior je odlučio da se zadrži u Njujorku i da svoju Woman Prefall 2024 kolekciju predstavi 15. aprila u Bruklinskom muzeju. U obrazloženju je navedeno da brend na ovaj način želi da podseti na svoje duboke veze sa američkom metropolom kojoj je sam Christian Dior bio posebno naklonjen. Iz LVMH grupacije objavili su i datum prikazivanja Dior Cruise 2025. kolekcije koja će se održati 3. juna ove godine, ali još uvek nije otkriveno koja destinacija je u pitanju. Tajnovitost dodatno pojačava popis prethodnih Diorovih cruise revija koje su bile organizovane u živopisnim gradovima kao što su Meksiko Siti, Atina i Marakeš, ali i činjenica da su za kreativnu direktorku Mariju Graciju Kjuri ova krstarenja tradicionalno najkreativniji događaji.
Chanel Cruise 2025 – Marsej
Poznato je da cruise kolekcije u modnoj kući Chanel imaju presudnu ulogu u jačanju imidža brenda koji prati nasleđe okrenuto klasičnoj eleganciji kakvu je dvadesetih godina prošlog veka uspostavila legendarna Gabrielle Chanel. Međutim, ove godine iza Marseja kao nove lokacije za taj poduhvat naziremo nešto drugačiju strategiju brenda – okretanje mlađoj populaciji. Naime, najstariji grad na južnoj obali Francuske koji će biti domaćin Chanel Cruise 2025 revije zakazane za 2. maj, do sada je u modi bio poznat po revijama dizajnera novog talasa kao što su Jacquemus i Koche. Ali kreativna direktorka Chanel-a, Virginie Viard već je imala cruise izlete u Les Bauk-de-Provence i Monte Karlu na kojima je pokazala da savršeno oseća multikulturalnost mladih ljudi na francuskoj rivijeri.
Gucci Cruise 2025 – London
Ikonična luksuzna modna kuća rešila je da svoje krstarenje ove godine ispuni simbolikom vezanom za osnivanje brenda zbog čega će svoju cruise reviju zakazanu za 13. maj održati u Londonu. Iako tačna lokacija još nije poznata, menadžment je najavio da će građevina koju odaberu verodostojno dočarati 1897. godinu, kada je osnivač brenda Guccio Guči u Londonu radio kao nosač prtljaga za bogate. Upravo to iskustvo ga je oblikovalo u dizajnera i kasnije dovelo do otvaranja prve prodavnice 1931. godine baš u ovom gradu. Sveži kreativni direktor Sabato de Sarno ovogodišnjom cruise kolekcijom želi da oda počast tom sudbinskom uticaju Londona na brend Gucci.
Foto: Promo