Peter Hawkings za TOMFORD– povratak seksipila na velika vrata

Tekst: Ivona Lekan

Svilenim košuljama raskopčanim do pupka, glamuroznim šljokicama i zavodljivim somotom, Hawkings je zadržao jedinstveni Ford pečat dodajući mu novu notu besprekorne elegancije koja odiše suptilnim seksipilom.

„Osećam kao da sam se čitavog života spremao za ovo“ izjavio je Peter Hawkings, novi kreativni direktor modne kuće Tom Ford.

Kada je Tom Ford svoju istoimenu modnu kuću u aprilu ove godine prodao Estée Lauder Companies i odrekao se svih dizajnerskih dužnosti, svi su se pitali u kom će smeru brend nastaviti bez njega i da li će se pojaviti relevantna zamena?

Hawkings je na ovu dilemu vrlo precizno odgovorio novim muškim i ženskim kolekcijama koje je predstavio na ovogodišnjoj Nedelji mode u Milanu.

TOM FORD bez TOMA FORDA

Hawkings nije nov član luksuznog brenda, već osoba koja je 25 godina provela rame uz rame sa Fordom, kreirajući muške kolekcije prvo za Gucci, a onda i za istoimenu etiketu. Ogromnu odgovornost za razvijanje i pomeranje brenda unapred – uz poštovanje Forda i nasleđa koje je ostavio – Hawkings je shvatio veoma ozbiljno.

Koristeći sve kodove i dizajnerske reference koje je tokom dugogodišnjeg rada sa jednim od najpriznatijih svetskih dizajnera prikupio, iskoristio je da kreira sopstvenu estetiku i kodove glamura, elegancije, lepote i seksipila.

Naime, pre svog odlaska Ford se bavio ženskom odećom iz Los Anđelesa, a Hawkings muškom iz Londona, a kolekcije često nisu bile povezane, stvarajući osećaj nekonzistentnosti i razdvojenosti.

Hawkings je sa željom da ujedini Tom Ford muškarca i Tom Ford ženu radio na novim modelima, stvarajući magičnu eleganciju koja odiše istim onim glamurom i seksipilom karakterističnim za ovu modnu kuću, ali sa suptilnijim zaokretom koji umesto pokazivanja kože, misteriozno navodi na razmišljanje šta se nalazi ispod odeće.

Nova era elegancije i seksipila

Na debitantskoj reviji u sklopu Nedelje mode u Milanu, Hawkings je učinio da žene i muškarci na pisti izgledaju bliže. Delili su materijale, paletu boja slonovače, plave, braon crne i različitih nijansi ružičaste, kao i tendenciju da košulje nose raskopčane preko pupka, iako su sićušni šortsevi ipak bili rezervisani samo za žene.

Kolekcija za koju je Hawkings pronašao inspiraciju u Donyale Luni, prvom supermodelu crne boje kože, pomalo je ličila na plejlistu najvećih hitova, počevši od skulpturalnih kopči za kaiš sa Fordove legendarne revije za Gucci 1996. godine koje su bile okačene oko bokova pripijenih haljina.

Uska odela sa pantalonama od somota nisu bila toliko skrojena, koliko skrojena do kostiju. Svilene bluze bile su otkopčane do pupka. Večernje sandale lelujale su na štiklama. Bilo je sjajnih mantila od kroko kože, safari jakni, kratkih kožnih haljina i suknja sa resama, a svi modeli su na slabo osvetljenoj pisti nosili velike naočare za sunce.

Otkopčane svilene košulje, jakne sa šljokicama i čvrsto krojene pantalone koje su nosili muškarci odisali su raskošnom elegancijom, sjajnim minimalizmom u stilu 90-ih i suptilnim seksipilom, a na reviji je bio prisutan prepoznatljiv Tom Ford glamur i sofisticiranost. Jedino što je izostalo – bio je sam Tom Ford kome je let zbog loših vremenskih uslova otkazan.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI