Otvoren je prvi BYD salon u Srbiji: karaoke i Dream bar, električna revolucija sa šarmom

Tekst: Marija Mladenović

Pre par dana bili smo svedoci trenutka kada je tehnologija prestala da bude samo alat i postala deo naših života – Beogradska publika dočekala je otvaranje prvog BYD Urban City Store-a na Novom Beogradu.

Električna energija pretočena u emociju, a vožnja kao iskustvo koje podseća na umetnost življenja. U prostoru koji liči više na urbani klub nego prodajni salon, posetioci mogu da konfigurišu svoj automobil, otkriju karaoke funkciju u vozilima, ili jednostavno zastanu na čašu inspiracije u Dream baru – simboličnom središtu ovog novog koncepta. BYD je odlučio da električnu mobilnost približi ljudima na način koji je zabavan, topao i potpuno drugačiji.

Put od vizije do tržišnog uspeha

Na svečanom otvaranju, direktor TDV Automotive, generalnog uvoznika BYD-a za Srbiju, Miloš Jevtić, podsetio je da domaće tržište električnih vozila doživelo pravi procvat:

’’Naše putovanje započelo je u martu, kada je BYD prvi put zakoračio na domaće tržište. Za samo šest meseci prodali smo više od 500 električnih i hibridnih automobila. Time je BYD dostigao tržišni udeo od čak 1,5%, što je rezultat na koji smo izuzetno ponosni.’’

Umetnost pokreta i nova filozofija vožnje

Tokom večeri, plesni par iz Pozorišta na Terazijama spojio je umetnost i pokret u performansu koji je ilustrovao samu filozofiju BYD-a, harmoniju između energije, pokreta i stila. U tom trenutku bilo je jasno da je BYD doneo nove načine razmišljanja o vožnji. Predstavljeni su modeli BYD ATTO 2, BYD SEALION 7 i SEAL U DM-i, dok su BYD SEAL i ATTO 3 tu da zaokruže ponudu kao atraktivni spoj napredne tehnologije, dizajna i održivosti. Svaki detalj prostora, od zone za personalizaciju, do Dream bara, osmišljen je da posetioce uvede u svet u kojem se granice između automobila i životnog stila prožimaju.

Otvaranjem ovog salona, kineski gigant električne mobilnosti zvanično je otvorio novo poglavlje na domaćem tržištu – poglavlje u kojem se vožnja ne meri samo pređenim kilometrima, već i emocijama koje izaziva kod korisnika. BYD donosi novi ton – tiši, ali snažniji. Ton budućnosti u kojoj tehnologija diše zajedno sa elegancijom, a energija se pretvara u nezaboravni doživljaj.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI