Novo (staro) lice kuće Dior – Rihanna

Tekst: Danka Grubačić

Bilo je dovoljno da se muzička pop ikona pojavi u prvom redu Diorove poslednje revije u Parizu i da modni svet dobije vest godine – Rihanna se vraća u Dior.

Odevena u predimenzionirani ikonični new look model Diorove siluete, koja je promenila tok modne istorije, muzička zvezda u velikom stilu vratila se na modnu scenu. Mesto povratka bila je revija Dior Couture za proleće 2024. u Parizu, a stajling koji joj je za ovu priliku namenjen oživeo je sve ono što je monsieur Christian Dior zapisao u DNK kod svog brenda. Crni sako od svilenog tafta sa glomaznim reverima i kaišem u struku i midi suknja iste izrade, uz personalizovanu Lady Dior torbicu, bele salonke, kožne rukavice i asimetrični šešir, ujedinili su sve modne kritičare.

Prva crna ambasadorka brenda

Saradnja Rihanne i Diora jedna je od onih koje se pamte, a sada je izazazvala pažnju jer je obnovljena nakon dve godine pauze. Naime, pevačica sa Barbadosa postala je 2015. prva crna ambasadorka francuske modne kuće, pojavivši se u njihovoj čuvenoj kampanji „Secret Garden“ koju je fotograf Stiven Meisel snimao u Versaju pod dirigentskom palicom tadašnjeg kreativnog direktora Rafa Simonsa. Godinu dana kasnije, kada je Marija Gracija Kjuri preuzela kormilo brenda, Rihanna je sa Diorom sarađivala na kolekciji naočara za sunce inspirisanoj „Zvezdanim stazama“. Njeno poslednje pojavljivanje na Dior reviji dogodilo se u aprilu 2022. i ostalo je upamćeno po jednom od najsmelijih modnih izdanja za trudnice ikada viđenim na javnim dešavanjima. Pevačica je bila u poslednjem mesecu trudnoće sa svojim prvim detetom, a na sebi je imala crnu čipkanu haljinu u negliže stilu. Ovaj look obišao je svet kao oličenje golog oblačenja, koje je tada bilo vodeći trend, ali ne i predviđen za trudnice.

Upućeni kažu da se ova saradnja nikada nije ni prekidala, već da je samo Rihanna prethodne dve godine, u kojima se dva puta ostvarila kao majka, bila nezainteresovana za modne angažmane.

U Dioru od glave do pete

Neki od najupečatljivijh Dior look-ova koje je Rihanna proslavila nisu uvek bili sa crvenog tepiha. Većina njih uslikana je tokom posete Diorovim revijama na kojima je bila glavna zvezda, a u nekima je viđena u sasvim običnim aktivnostima, kao što je poseta Ajfelovom tornju. Pevačica je tada ulicama Pariza šetala odevena u strogu belu košulju, teget mini suknju i lakovane čizme preko kolena, ogrnuta u čuveni Diorov kaput sa debelim raznobojnim prugama. U njenim Dior izdanjima neretko je bilo i onih iz vintage edicije, budući da je popularna RiRi veliki poštovalac rada John Galliano koji je nekada radio za Dior.

I muza i dizajnerka

Iako je zaštitno lice Diora, Rihanna je u modnom svetu prepoznata i kao vlasnica Fenty brenda koji je inspirisan njenim prezimenom (Robyn Rihanna Fenty). Njena karijera u modnoj industriji krenula je 2011. godine, kada je već imala svetski hit Umbrella i jedan Gremmy u rukama. Tada je lansirala svoj prvi parfem Reb’l Fleur i postala zaštitno lice za Armani veš. Prekretnica je bila 2013. godina u kojoj je objavila svoju prvu kolaboraciju sa MAC Cosmetics i postala zaštitno lice Balmaina. Godinu dana kasnije, imenovana je za kreativnu direktorku sportskog brenda Puma, da bi 2015. dobila najbolji mogući kredibiltet, postavši Diorova muza. Nakon toga sarađivala je sa Manolo Blanhik i Chopardom, da bi 2017. godine pokrenula svoj brend Fenty koji je od linije beauty proizvoda postao luksuzna etiketa odeće, konfekcije, kožne galanterije i aksesoara.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI