Novi brend aksesoara na radaru – SŪRA: kada tišina, zanatstvo i elegancija progovore istim jezikom

Tekst: Jovana Ristić

Rođena iz tišine, SŪRA pripada brendovima koji prvo slušaju, promišljaju, oblikuju, pa tek onda naprave iskorak koji ostavi traga.

Dve žene, dve energije, dve istine o lepoti stvari urađenih kako treba. Paola i Sarah. Njihov susret nije bio slučajanost, već rezultat iste potrebe – da vrate smisao u svet aksesoara koji traju duže od jedne sezone.

Dve vizije, ali jedan pogled na svet

Paola dolazi iz sveta strategije, brend menadžmenta i preduzetništva, dok Sarah potiče iz radionica, i stvarnog dodira sa materijalima. Jedna razume tržište, druga materiju. Zajedno, njih dve oblikuju filozofiju sporog luksuza, promišljenog, svedenog, i suštinski modernog. Ideja koju imaju je jednostavna: da kvalitet i iskrenost nikada ne izađu iz mode. I kroz SŪRA to im polazi za rukom.

Savoire – faire: ruke koje stvaraju

Iza svake torbe stoje vešte ruke koje razumeju kožu, znaju njenu težinu, miris i otpornost. Za SŪRA svet, ručni rad nije samo etiketa koju će prišiti gotovom proizvodu, već obećanje. U francuskim radionicama gde nastaju njihovi komadi, ništa nije prepušteno slučaju. Svaka ivica je obrađena besprekorno, svaka nit zategnuta sa razlogom. A kada pogled padne na cipele koje rade, izrađene u portugalskim ateljeima sa višedecenijskim iskustvom, shvatate da je ovo brend koji će trajati. U ponudi imaju kožnu obuću, torbe, aksesoare poput privezaka za ključeve, ali i kućne dekorativne elemente i nameštaj (lampe, stolice, paravane i klupe). Među modelima koji osvajaju pažnju, posebno se izdvaja Le Busy torba koja spaja funkcionalnost i prefinjenost u savršenoj ravnoteži. Dizajnirana da ponese i ono što ne staje u običnu torbu, dovoljno je prostrana da u nju spakujete laptop ili dokumenta, što je čini idealnim izborom za svakodnevni život moderne žene.

Manje, ali bolje

SŪRA nema nameru da juri trendove. Ona ih prepoznaje, razume, ali bira da stoji korak iza, tačno tamo gde se rađa trajna lepota. Paola i Sarah su u vremenu hiperprodukcije izabrale tišinu i preciznost, dokazavši da zanatstvo i male serije mogu da traju. Njihova filozofija se može svesti na manje, ali bolje. Izdvajaju se po kvalitetu, ali i osećaju. Pozivaju nas da usporimo, da ponovo zavolimo ono što traje. Torba koja stari sa nama, cipele koje pamte naše korake, SŪRA nas baš na ovaj način vraća suštini, i stvarima koje imaju dušu.

Možda je prerano da govorimo o It brendu sledećih sezona, ali u modnom svetu, intuicija modnog insajdera retko greši – SŪRA je brend čiji ćemo uspon rado pratiti jer donosi mirnu revoluciju, povratak lepoti jednostavnosti, i stvarima koje su napravljene da traju.

Foto: SHOP — SŪRA, Instagram @sura_thebrand

POVEZANE VESTI