Kolaboracija o kojoj se priča – u oktobru nam dolazi kolekcija koju je Stefano Pilati uradio za Zaru

Tekst: Jovana Ristić

Možda je Mango nedavno imao prekrasnu kolekciju koju je uradio u saradnji sa Victoriom Beckham, ali večiti protivnik Zara uzvraća udarac i izveštava modni svet da će na najnovijoj liniji odeće raditi, ni manje ni više, nego Stefanom Pilati.

Ova capsule kolekcija će ujediniti genijalnost nekadašnjeg kreativnog direktora YSL, i prepoznatljivu estetiku Zare.

Ko je Stefano Pilati i šta njegovo ime znači za Zaru?

Stefanovo ime odjekuje modnim krugovima već četvrtu deceniju, a prijatelj je sa mnogim dizajnerima i brendovima za koje neretko prošeta i na modnoj pisti kada od njega to prilika iziskuje. Pharrell Williams mu je odao veliko priznanje kada ga je kao kreativni direktor Louis Vuitton-a pozvao da prošeta na reviji, takođe je to činio više puta i za Dior, zahvaljujući svom prijateljstvu sa Kim Jones-om. On uživa enormno veliku popularnost i među mlađom generacijom kojoj je njegov stil atraktivan. Stefano je poznat po svom beskompromisnom pristupu modi, odabiru sofisticiranih krojeva, kao i neprekidnom istraživanju granica mode. Karijeru je započeo osamdesetih godina u brendovima Armani i Nino Cerruti, da bi se kasnije upisao u stranice moderne istorije kao kreativni direktor Saint Laurent-a. Tu je čitavu deceniju oblikovao vizuelni identitet ovog čuvenog brenda. Takođe, bio je na čelu kuće Zegna koju je svojim inovativnim pristupom izdigao i modernizovao. Pilati je 2017. osnovao Random Identities, brend koji razbija norme, širi svest o rodnoj fluidnosti i redefiniše koncept muške mode.

Od prijateljstva do kolaboracije

Slično se sličnom raduje, ko će koga, ako neće svoj svoga, mnogo je načina da opišemo povezanost Pilatija i Zare – on je dugogodišnji prijatelj sa predsednicom Inditex kompanije koja stoji iza Zare, Martom Ortega Perez, a njihovo ujedinjenje na ovako velikom projektu oslikava spoj sličnih vizija i strasti prema modi. Kolekcija će obuhvatiti 50 muških i 30 ženskih komada, uključujući obuću, aksesoare i torbe. Globalnu kampanju radiće fotograf Steven Meisel, što će dodatno podići vidljivost i ekskluzivnost ovih komada.

Pilatijeva vizija je oduvek bila usmerena ka kreiranju odeće koja je jednako sofisticirana i ležerna, a estetska filozofija oslanja se na one koje neguje i sama Zara – stvarati modu dostupnu široj publici, pritom zadržati osećaj individualnosti i praćenja trendova. Nestrpljivo iščekujemo oktobar i lansiranje kolekcije.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI