Ko je Maja Weyhe i zašto su joj najveći svetski brendovi poklonili poverenje?

Tekst: Ivona Lekan
Da veliki broj pratilaca, besprekorne fotografije na perfektno uređenom Instagram feed-u, kao ni luksuzni dizajnerski komadi stavljeni u prvi plan na nekoj od ultra popularnih destinacija, nisu jedini kriterijumi po kojima dizajneri biraju lica sa kojima će sarađivati, dokaz je Maja Weyhe.

Šta je ono što ovu popularnu umetnicu čini tako posebnom?

Savršen balans umetničkih dela i najnovijih Chanel cipela, ležernih snimaka realnosti i Dior torbi, Maja je dovela do perfekcije.

Posmatrajajući njen Instagram feed, nije teško zaključiti da je reč o multitalentovanoj mladoj umetnici čiji se rad zasniva pre svega na intuiciji. Oslanjajući se na spontanost i inspiraciju, Maja predstavlja najveće svetske brendove na identičan način kao i sekvence iz svakodnevnog života – neposredno, nenametljivo i kroz prizmu umetničkog stvaralaštva.

Maja Weyhe je umetnica, dizajner, fotograf i model rođena 1990. godine u Nemačkoj. Kao samouki interdisciplinarni stvaralac, glavnu inspiraciju pronalazi instiktivno, u svakodnevnom životu, putovanjima, životinjama i ljudima koje sreće na relaciji rodne zemlje i Italije.

Predstavljanje Prada torbe kroz priče o čakrama i energiji i blurry fotografije najnovijih komada luksuznih brendova, postale su zaštitni znak ove influenserke koja je 2019. godine osnovala sopstveni W E Y H E brend koji prati ovu estetiku. Čiste linije, instiktivne siluete i prirodni materijali od kojih pažljivo odabrane zanatlije izrađuju odevne predmete, svojstvena su predstava mode i umetnosti iz Majinog ličnog ugla.

Pored autorskog i mnogobrojnih high-end brendova, Maja u odevne kombinacije na savršen način inkorporira i manje, lokalne brendove, po čemu je takođe postala prepoznatljiva.

Razvnovrstan sadržaj i nekonvencionalan način obraćanja kao suprotnost mainstream-u, nešto su što ova mlada umetnica približava široj publici, postavljajući nove standarde i otvarajući mogućnosti za stvaranje novog trenda kako u poslovanju modne industrije, tako i na plasiranju sadržaja na društvenim mrežama.

Foto: Instagram, Maya Weyhe

POVEZANE VESTI