Kako je generacija Z ponovo učinila Isabel Marant neizostavnim brendom

Tekst: Milena Veselinović

Bilo je potrebno svega nekoliko sekundi, jedan dobar kadriran video, pesma A$AP Rockyja koja u stihu spominje njeno ime – i Isabel Marant je ponovo It girl među brendovima.

Ali ova modna kuća nikada zapravo nije ni otišla – samo je čekala da se duh vremena opet uskladi sa njenim DNK-om.

Stil koji nas nikada ne napušta, već se transformiše

Isabel Marant je svojevrsni modni fenomen – to je brend koji je godinama ostao dosledan sebi, a opet je uspeo da se prilagodi svakoj promeni trenda. Dok su drugi jurili hype i sezonske senzacije, Marant je gradila modnu priču zasnovanu na autentičnosti – kožnim jaknama, resama, vezovima i ležernom šiku koji miriše na Pariz, ali i jugozapad Amerike. Ona je ta koja je boho estetiku uzdigla do umetnosti – davno pre nego što je taj izraz počeo da puni heštegove. Ali ono što je sada čini posebno zanimljivom je to što nova generacija, ona koja odrasta uz algoritme na TikToku – odlučila da Isabel Marant ponovo stavi u središte modne pažnje.

Generacija Z – digitalna sila koja diktira estetiku

TikTok je brend Isabel Marant pretvorio u vizuelnu opsesiju. Heštegovi, dupe videi, POV kadrovi sa opisima ’’You’re an Isabel Marant girl’’, učinili su da se nova generacija poveže sa brendom na potpuno intuitivan način. Stil Isabel Marant odgovara tom senzibilitetu, on je effortless, nepretenciozan, a upečatljiv. Čuvene patike sa platformom Bekett, sada su pravo vintage zlato. Suknje sa resama i oversized jakne, ponovo izgledaju sveže i moderno, samim tim i poželjno.

Između nostalgije i novog talasa

Zanimljivo je što brend ne živi isključivo na TikToku. I dok generacija Z kreira novi kult oko ove modne kuće, milenijalke i Gen X influenserke – Amanda Cutter Brooks, Erica Davies i druge, nastavljaju da je nose kao deo svog ličnog stila. To što su omiljeni među različitim generacijama, daje brendu posebnu vrednost.

Isabel Marant sigurno ne proživljava klasični revival, ona ne pokušava da se vrati na silu, već sama generacija Z dolazi po nju. Trend se njoj prilagođava, a ne obrnuto. I u tome leži snaga brenda – u doslednosti, suptilnoj odvažnosti, i filozofiji da pravi stil nikada ne podleže sezoni. Autentičnost će uvek biti moderna, samo je potrebno nekada da se pojavi nova generacija i iznova je otkrije.

Foto: Instagram @isabelmarant

POVEZANE VESTI