Od Srede Addams, do zaštitnog lica Dior Beauty – Jenna Ortega jedno je od onih imena koje nije tražilo vašu pažnju, ali ju je svojom autentičnošću pridobilo.
Svakoga dana se granice lepote redefinišu, a Dior je u svom najnovijem izboru ambasadorke napravio potez koji je sve, samo ne predvidiv. A opet, bio je savršeno logičan. Godinama unazad gledam kako se ukusi menjaju, brendovi razvijaju, a muza više nije samo lepo lice, nego i snažna poruka koju sa sobom nosi. Ne mogu da ne primetim da je Jenna Ortega sve ono što Dior želi danas da kaže svetu. Hrabra, nekonvencionalna, effortlessly chic, i što je najvažnije, devojka koja istovremeno pripada generaciji Z i onima koji cene bezvremeni stil.


Od Wednesday do Diora – put do statusa ikone
Jenna je svoj status globalne zvezde zacementirala ulogom Wednesday Addams, u Netflix seriji koju je režirao Tim Burton. Tihim glasom i prkosnim pogledom, stvorila je lik koji je istovremeno moderan i nostalgičan, taman kao i estetika kuće Dior. Njena saradnja sa Tim Burtonom nastavila se i na filmu Beetlejuice, Beetlejuice, a nove projekte deli sa imenima poput The Weeknda i Natalie Portman – još jedan dokaz da mlada glumica bira priče koje imaju težinu.


Zašto baš Dior?
Dior je u zvaničnom saopštenju naveo da Jenna ’’utelovljuje smelu eleganciju kuće’’, što nije tipična marketinška fraza. Danas se prestiž ne meri novcem, već vrednostima, a Jenna donosi ono što je baš na ceni: autentičnost. Njena lepota nije ispolirana – ona je stvarna, u izazu nosi emociju, stav, kontraste. A upravo to su elementi koje kreativni direktor Dior Beauty Peter Philips godinama utiskuje u proizvode – od neustrašivih ruževa, do sofisticiranih tekstura za besprekorne tenove.
Jenna će u narednom periodu nositi Dior na crvenim tepisima i u kampanjama, ali što je važnije, nosiće poruku da lepota nije stvar forme, nego stava. U tome će biti savršen primer.