U trenutku u kojem je modna imperija Hermès rešila da iskorači u makeup industriju, tržište lepote se promenilo iz korena.
Jer ako sebi ne možete da priuštite Birkin torbu, možda ipak možete Hermès ruž. I taj ruž, verujte, nosi više simbolike nego što na prvi pogled izgleda.


Kada Hermès uđe u neseser
Godina je 2020. kada je Hermès lansirao svoju prvu kolekciju ruževa pod nazivom Rouge Hermès i time otvorio šesnaestu kategoriju svog stvaralaštva – beauty liniju. Kolekcija sadrži 24 nijanse, pažljivo birane iz arhive brenda koji broji preko 75 hiljada uzoraka svile i 900 tonova kože. Odmah zatim, stižu i balzami, olovke, četkice, a potom i Rose Hermès, Les Mains Hermès, uvode se rumenila, kreme za ruke, puderi, lakovi, senke i maskare, sve ono što čini moderni beauty ritual potpunim. Za razliku od drugih brendova koji proširuju svoj CV, Hermès ne posmatra sve ovo kao trend. On stvara novo poglavlje izraza, negujući istu filozofiju kvaliteta, zanatstva i pažnje prema detaljima koji su ih učinili simbolom prestiža. Svaki je proizvod osmišljen da traje, ne samo svojim formulama i pakovanjem, već i osećajem koji ostavlja na koži i u mislima.


Psihologija luksuza: između požude i dostižnosti
Za većinu žena, Birkin ili Kelly ostaje san, ali ruž od 87$? On je dostižan. I u tome leži genijalnost Hermès beauty linije. Taj karmin je ulaznica u svet visoke mode, simbol pripadnosti estetici koja ne poznaje kompromise. Psihološki efekat takvog predmeta u vašem neseseru je snažan: osećaj da posedujete komadić mita. Kupci se ovde ne vode isključivo formulom (iako je ona besprekorna – od kamelijinog voska, i ulja bogatog antioksidansima), već emocijom, dizajnom, zvukom otvaranja ambalaže, imenom nijanse. Pierre Hardy, odgovoran za dizajn pakovanja, stvorio je minimalističke, elegantne i prefinjene pudrijere koje su podjednako lepe, koliko i održive.


I dok torbe ostaju nedostižne za mnoge, ruž na usnama, ili rumenilo na obrazima postaju svakodnevni dodir prestiža. Hermès je još jednom uspeo ono što retko kome polazi za rukom: da redefiniše luksuz ne kroz status, već suštinu.