Gine Margrethe sada ima svoj beauty brend – upoznajte BOB BEAUTÉ

Tekst: Milena Veselinović

Zamislite da vam neko kaže da je muškarac po imenu Bob inspiracija za elegantni, funkcionalni, minimalistički beauty brend. Priznaćete – to je pomalo neočekivano.

Ali ako ste ikada pratili Gine Margrethe, norvešku influenserku čiji estetski standardi godinama oblikuju razumevanje o lepoti na društvenim mrežama, jasno vam je da u njenom svetu ništa nije slučajno. Pa ni Bob. Nakon deset godina provedenih u ulozi jedne od najuticajnijih beauty insajderki, Gine Margrethe konačno otkriva ono što je dugo najavljivala – Bob Beauty je brend koji ima srce, stav, i ime koje se ne zaboravlja.

Ko je u stvari Bob, i zašto ne Gine?

Bob nije stvarna osoba, već fiktivni muškarac sa jednostavnim pogledom na život – onaj koji ne komplikujemo. ’’Bob razmišlja kao muškarac: sve treba da bude lako i najbolje što može da bude,’’ kaže Gine, aludirajući na potrebu da se beauty rutina vrati korenima – jednostavnosti, funkcionalnosti i iskrenosti. Ali zašto nije brend nazvala po sebi, kao što to čine mnogi na njenom mestu? Odgovor je jednostavan – nije želela da bude u centru pažnje. Želela je da brend živi samostalo, da preraste i nju. I Bob, kako ga ona zamišlja, je savršen saputnik – direktan, topao i pouzdan.

Formulacije na kojima je rađeno preko četiri godine, u Italiji i Nemačkoj

Formule su testirane jako dugo, i isprobavane na svima iz Gine najužeg kruga saradnika, ali i članova porodice. Bob Beauté nije zamišljen da bude Instagram friendly brend. On je pažljivo kreiran sistem lepote za žene koje balansiraju između užurbane svakodnevice, obaveza, dece, kišnih dana i kasnih večeri. Prvi proizvod koji je lansiran je multi-use dragocenost, korektor u olovci za prekrivanje svih nedostataka na koži. Nakon njega brend je lansirao The Face Mist, buster za kožu koji hidrira, daje sjaj, i sadrži umirujuće ulje lavande. Zatim je usledilo nešto neuobičajeno za beauty brend – stigao je Mr. Gustave. Kožna futrolica u crvenoj boji sa ogledalom u koju možete smestiti svoje korektore i sjajeve za usne, i poneti je sa sobom svuda. Pored ovih proizvoda, brend ima olovke za usne kao i negujuće ulje u sjaju. Ali, u planu je i proširenje kolekcije.

Estetika koja se ne takmiči sa trendovima

Bob Beauté ne pokušava da se utrkuje sa viralnim trendovima niti da stvori estetski haos, tako da ne znate gde ćete pre. Naprotiv, polako i promišljeno obogaćuju svoju ponudu, i postepeno uvode publiku u svoj svet višenamenskih proizvoda, koji su intuitivni, i prilagodljivi svakodnevici. Bob Beauté svesno usporava hiper-produkciju, jer Gine želi da svaki proizvod ima svoj prostor da bude shvaćen, da se veže za korisnika i postane deo njegovog dana.

’’Brzina nas je udaljila od rituala. A lepota, istinski gledano, jeste ritual,’’ kaže ova popularna influenserka.

Foto: BOB BEAUTÉ

POVEZANE VESTI