- Lepota
Dyson je predstavio nove proizvode za stilizovanje kose, ali nisu u pitanju fenovi – otkrijte o čemu se radi
Poslednje lansiranje od strane Dyson inovatora, nije imalo veze sa uređajima na koje smo navikli, već je predstavljeno nešto sasvim drugačije – ovoga puta, to su bili proizvodi za negu kose.
Upoznajte Dyson Chitosan, novu liniju za stilizovanje kose koja obećava fleksibilnost bez naelektrisanosti dlake.
Ko drugi, ako ne Dyson?
Dyson Chitosan kolekciju čini pet proizvoda koji pružaju fleksibilno oblikovanje, bez uobičajene krutosti dlake. Linija uključuje četiri Pre-Style kreme za različite tipove kose i jedan Post-Style serum. Umesto uobičajenih lakova i pena, kakve prave drugi brendovi, Dyson se opredelio sa hitozan, makromolekul iz zidova ćelija posebnih pečuraka, koji omogućava kosi da zadrži prirodan oblik bez otežavanja dlake.
Inovativni pristup i sastojci
Kako objašnjavaju u Dyson kompaniji, nakon lansiranja Airwrap-a iz 2018. izazov je bio zadržati kosu stilizovanom tokom celog dana. U potrazi za rešenjem, inženjeri su otkrili hitozan, koji iako se koristi u maloj koncentraciji od 0.3%, pruža impresivno fleksibilan štit u poređenju sa tradicionalnim polimerima. Pre-Style kreme sadrže različita ulja poput ulja semenki grožđa, ricinusovog, kokosovog, i nano-emulziju arganovog ulja, a Post-Style serum je obogaćen aminokiselinama i hijaluronskom kiselinom koja hidrira vlas.
Proizvodi se nanose na vlažnu kosu, osim Post-Style kreme koja je završni dodir i nanosi se na kraju feniranja. Pakovanja su dizajnirana tako da imaju pumpice koje efikasno istiskuju potrebnu dozu, i sprečavaju prekomerno nanošenje proizvoda.
Najnoviji Dyson Chitosan asortiman znatno je proširio Dyson ponudu, i obogatio njihov portfolio – ovo je nova filozofija u stilizovanju kose koja obećava revoluciju. Ostaje da vidimo u kojem će se pravcu dalje kompanija razvijati, da li će možda više ući na teren beauty industrije, ili se zadržati ipak na ono na šta smo od njih navikli – besprekornu modernu tehnologiju.
Foto: Promo