- Šminka
Da li ste znali da ovaj viralni ruž za usne o kojem bruji TikTok postoji od 1971. godine?
Kakve veze imaju jedan ljubičasti ruž za usne i ’’Gospodar Prstenova’’?
Danas, kada dinamične društvene mreže poput TikToka oblikuju modne i beauty trendove, nije iznenađenje što je ovaj proizvod za usne postao viralni hit.
Međutim, ono što bi vas moglo iznenaditi jeste činjenica da on postoji više od pola veka. Reč je o Clinique Black Honey Almost lipstick, proizvodu koji se od svog lansiranja 1971. pa sve do danas održao kao omiljeni izbor mnogih generacija. Šta je to što je Clinique ponovo napravilo zvezdom?
Revolucija boje i teksture
Kada je Clinique na čelu sa osnivačicom Carol Phillips 1971. lansirao Black Honey, svet lepote je bio sav u znaku jarkih boja i blistavih tekstura, međutim, ovaj karmin je odmah bio drugačiji. Na prvi pogled tamnija boja ruža u tubi, delovala je gotik i dramatično, ali se na usnama transformisala u prozirni veo koji je davao blistavu završnicu, i dašak svežine. Prvobitna formulacija koja je kombinacija plavih, crvenih i žutih pigmenata u bazi balzamaste teksture, omogućavala je da se ruž prilagodi svim tonovima kože, dajući uvek jedinstveni, prirodan izgled. Dakle, no gothic, no drama. On je verovatno bio pionir među onim što danas objašnjavamo kao my lipst, but better.
Od teglice meda, do kultnog statusa
Originalni Black Honey bio je u formi sjaja za usne u maloj teglici, teksturom je podsećao na med, što je inspirisalo i samo ime, i bio je tek jedna nijansa u nizu, pored preostalih pet u kolekciji ’’The Honeys’’. Tek 1989. dobio je ovaj oblik koji danas ima – zvanično je hibrid između sjaja i ruža za usne. Dakle, on uspešno kombinuje najbolje od oba sveta, hidrira poput balzama, a daje boju i ima postojani pigment kao ruž. Iako su ga verni fanovi koristili decenijama, Black Honey je osvojio mlađe generacije kada su korisnici otkrili da je Liv Tyler nosila sličnu nijansu u ulozi Arven u čuvenoj trilogiji ’’Gospodar Prstenova’’. Iako nikad nije zvanično potvrđeno koja je bila njena nijansa, viralni momenat rekreairanja šminke pod heštegom #blackhoney (koji ima preko 800 miliona pregleda) doveo je do oduševljenja, zbog čega se Black Honey počeo prodavati brzinom svetlosti. Nemojte biti iznenađeni ako ga ne pronađete na policama.
Ovaj Clinique ruž koji postoji nekoliko decenija, pravi je primer kako neki proizvodi nikad ne izlaze iz mode – negujuća formulacija kombinuje estetiku i univerzalnu privlačnost, što ovom karminu obezbeđuje status timeless proizvoda voljenog od strane više generacija.
Foto: Clinique Promo