- Moda
Brend The Row nam je sada bliži, otvorena je prva radnja u Parizu
Sa elegantnim minimalizmom koji odiše popularnim quiet luxury vajbom, brend The Row stigao je konačno u srce Evrope.
Otvaranje prve radnje u Parizu, smeštene na adresi rue du Mont Thabor u prestižnom Saint-Honoré kvartu, predstavlja poseban trenutak za ljubitelje vrhunske mode sa obe strane okeana.
Ovaj potez je fantastičan korak u proširenju brenda koji su 2006. osnovale bliznakinje Mary-Kate i Ashley Olsen, ujedno i potvrda da su evropske prestonice neizostavna destinacija za modne entuzijaste.
Tihi lukusz u punom jeku
The Row je godinama asocijacija na sofisticiranost i prestiž, odiše kvalitetom i izuzetnom posvećenošću detaljima. Pariz, kao grad umetnosti i mode, čini se savršenim okruženjem za brend koji se oslanja na nenametljiv dizajn i estetiku koja simobiliše luksuz. Sama radnja ušuškana je u prostoru nekadašnjeg restorana, neutralnih boja, bež, krem sa detaljima u vidu bambusa, i retro nameštajem iz prve polovine 20. veka. Tu su vrata Jeana Prouvéa i stolice Victora Coutraya, idealno uklopljene u prostor koji više podseća na privatni stan, nego na klasičan butik.
Prvi The Row flagship store u Parizu
Posebna pažnja posvećena je detaljima, tu su tapete i tepisi, retro predmeti i umetnička dela koja iskustvo obilaska radnje čine nezaboravnim. Mudro odabrana kombinacija modernog dizajna i vintage estetike reflektuje filozofiju brenda – spajaju prošlost i sadašnjost u harmoničnu simbiozu. Radnja u Parizu tek je peta u svetu, pored Njujorka, Los Anđelesa, Londona, i prva u Evropi.
Dolazak američkog quiet luxury brenda koji su proslavile mnoge poznate ličnosti u Pariz, donosi nešto novo – suptilni, promišljeni luksuz koji se protivi trenutno aktuelnoj brzoj modi i trendovima koji se smenjuju. Radnja je otvorena uoči Paris FW, vrlo proračunato kada su sve oči ionako bile uperene u ovu evropsku prestonicu. The Row od nedavno ima i nove investitore (porodicu koja stoji iza Chanel), a sa ovim otvaranjem showroom-a u Evropi ulazi u novu fazu rasta, čime potvrđuje svoj uticaj u modnoj industriji.
Foto: The Row