Bottega Veneta lansira prvi in-house parfem u sklopu Kering Beauté

Tekst: Milena Veselinović

Vest da Bottega Veneta planira lansiranje svog prvog parfema unutar kuće brzo je preplavila modne krugove, donoseći obećanje nove ere luksuza.

Među simbolima statusa izdvajaju se It torbe kao i It mirisi, a zamislite sada da vaš omiljeni dizajner kreira oboje. Ovo lansiranje zakazano za kraj 2024. godine, dolazi kao deo kompleksnije kampanje grupe Kering koja stoji iza brendova kao što su Gucci, Saint Laurent, Balenciaga i Alexander McQueen, signalizirajući da ćemo svedočiti promeni strategije i većem fokusu na lepotu.

Spoj mode i lepote

Kering Beauté, skoro oformljena divizija u okviru Kering grupacije, zajedno sa legendarnim proizvođačem visokokvalitetnih parfema Creed koje je nedavno pripojila, obećava da će dovesti Bottega Veneta u sam vrh beauty industrije. Za razliku od prethodnih kolekcija mirisa Bottega Veneta, koje su bile razvijene u saradnji sa spoljnim parfimerima, novi proizvod će biti prvi pravi in-house kreiran sa stručnjacima iz Creed-a. Iako detalji o samom mirisu još uvek ostaju obavijeni velom tajne, očekivanja su visoka. Bottega Veneta, poznata po svojoj sofisticiranosti i diskretnom luksuzu, bez sumnje će uneti iste vrednosti u svet parfema. Kao što njihove torbe simbolizuju vrhunski dizajn i zanat, tako će i novi parfem nositi „It bag energiju“, obećavajući da postane obavezan dodatak u kolekcijama ljubitelja.

François-Henri Pinault, predsednik i izvršni direktor Keringa, istakao je kako ulaganja u Kering Beauté i akvizicija Creeda predstavljaju ključne korake ka zauzimanju mesta u stalno rastućem tržištu lepote. Uprkos neizvesnosti u beauty industriji koja se oseća početkom 2024. godine, Keringova odlučnost da investira u svoje brendove svedoči o dugoročnoj viziji i ambicijama.

Bottega Veneta se sprema da napiše novo poglavlje u svojoj bogatoj istoriji, ovog puta u svetu parfema. Sa predstojećim lansiranjem, brend obećava da će ponuditi nešto jedinstveno i nezaboravno, spoj visokog dizajna i olfaktorne umetnosti. Dok čekamo kraj 2024. i otkrivanje ovog mirisa, jedno je sigurno: Bottega je spremna da ostavi neizbrisiv trag ne samo u modnom svetu, već i na parfemskom tržištu.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI