Bella Hadid i Yves Saint Laurent – kampanja za kultni model torbe Le 5 à 7

Tekst: Jovana Ristić

Saint Laurent još jednom nas je podsetio na snagu svoje bezvremene estetike – ovoga puta kroz kampanju za torbu Le 5 à 7, uz jedno od najprepoznatljivijih lica na modnoj sceni – Bellu Hadid.

Bella, trenutno među najtraženijim manekenkama današnjice, svojim nepogrešivim stavom odlično se uklapa u prezentovanu priču gde je YSL poželeo da napravi balans između luksuza i svakodnevne praktičnosti.

Le 5 à 7 Hobo – svakodnevica i prestiž u jednoj torbi

U svojoj novoj kolekciji za jesen 2024. Saint Laurent je prikazao model koji se već istakao među zaljubljenicima brenda. Spoj retro stila i savremenih detalja, osigurava da ovaj model odgovara dinamičnoj svakodnevici moderne žene, bilo da je reč o poslovnim obavezama ili opuštenom večernjem izlasku. Torba se uklapa u opuštenu, sofisticiranu estetiku, koja je čini idealnom za sve prilike. U isto vreme funkcionalna i elegantna, njen cilindričan oblik sa vertikalnom formom čini je udobnom za nošenje, ali i kombinovanje. Savršen je komad sa žene koje cene praktičnost bez kompromisa sa stilom.

Pečat elegancije za uvek i svuda

Prepoznatljiv Cassandre logo nalazi se na zatvaraču torbe, pri čemu L iz logotipa služi kao kopča. Suptilan, a upečatljiv detalj doprinosi da torba izgleda efektno. Dostupna je u crnoj gros grain koži, sa unutrašnjom postavom od antilopa. Metalni detalji u svetlo bronzanoj boji pružaju suptilan kontrast crnoj spoljašnjosti, dodatno ističući lepotu forme.

U fino osmišljenoj kampanji, Bella Hadid ne samo da nosi torbu, ona je i personifikuje. Njena fluidnost između visokog glamura i model off-duty izgleda, odražava upravo ono što Le 5 à 7 torba jeste. Fotografije potpisuje Gray Sorenti, a YSL nas uspešno podseća da luksuz ne mora biti rezervisan samo za specijalne prilike, već može biti deo svakodnevice, slika balansa između obaveza i uživanja.

Foto: Saint Laurent

POVEZANE VESTI