Alo Yoga – brend koji je objedinio modu, fitnes, udobnost i negu

Tekst: Jovana Ristić

Alo Yoga je moderni pokret koji objedinjuje ljubav prema sportu, zdravlju, brigu o planeti, modi i lepoti.

Kreirana od strane dvojice prijatelja, vizionara, koji su imali nameru da stvore udobnu, kvalitetnu odeću za jogu – Alo Yoga danas je postala simbol kako iz malih ideja nastaju velike promene. U narednim redovima otkrivamo kako je jedno wellness ime završilo na modnim pistama i New York Fashion Week-u, ali i u gaderoberima poznatih ličnosti od Martha Stewart, Gisele Bundchen, Bella Hadid do Candice Swanepoel i Hailey Bieber.

Osnivači Danny Harris i Marco DeGeorge imalu su 2007. godine plan da stvore odeću koja bi ljude motivisala da treniraju i bave se jogom, ne zaboravljajući pritom na stil i funkcionalnost. Njihova filozofija bila je jasna – joga je namenjena svakome. Korak po korak, Alo Yoga je rasla, osluškujući pažljivo potrebe svojih korisnika i konstantno unapređujući proizvode. Danas su znatno više od robne marke – oni su lifestyle brend koji promoviše zdrav život i ekološku osvešćenost.

Imati viziju je sjajno, imati plan kako da je ostvariš je pogodak

Inovatori kakvi jesu, Danny i Marco su prepoznali važnost integracije ekološke održivosti u svaki segment postojanja Alo Yoga koncepta. U njihovom impresivnom solar-powered poslovnom prostoru koji je dizajnirao arhitekta I.M. Pei u Los Anđelesu, svakodnevno se sprovodi napredni program recikliranja, a njihova proizvodnja od samog starta je 100% oslobođena od eksploatacije neodrživih izvora.

Danas osim što se bave dizajniranjem izuzetno udobne opreme za treniranje izrađene od najfinijih materijala u kojima koža diše (patike, duksevi, trenerke, helanke, majice), imaju liniju aksesoara, opreme za pilates, naočara, haljina, ali i beauty segment i proizvode za negu tela, kose i lica. Svi proizvodi su veganski, bez ftalata, sulfata, mineralnih ulja, sintetičkih mirisa, glutena i parabena. Osim što su maksimalno iskoristili tržište i zagospodarili wellness scenom, u ponudi imaju i razne vrste suplemenata za imunitet, varenje, zdraviji san, kolagen šotove, kao i mnoge druge. Poseduju sopstvenu platformu za fitnes, na youtube dele besplatne treninge za sve ljubitelje joge, a širom zemlje imaju čak 30 maloprodajnih lokacija.

Wellness na modnoj pisti

Nakon brojnih uspeha koje su nizali, Alo Yoga je 2021 bio zvanični wellness partner Njujorške nedelje mode, promovišući zdrav život i mentalno blagostanje, što je revolucionarno promenilo percepciju modne industrije. Već naredne godine održali su i svoju prvu reviju u Njujorku. Predstavljena Aspen ready-to-wear kolekcija uključivala je opremu za skijanje, urađenu u stylish tonu, urbanu i modernu, blisku korisnicima različitih generacija. Cena komada se kretala od 54$ za štitnike za uši, do 1.400$ za ski odela.

Alo Yoga uspešno već godinama kreira kulturu koja inspiriše na postizanje balansa, zdravlja i ekološke svesti. Kroz zajedničku misiju, Alo Yoga motiviše da se praksa joge prenese u svaki segment života, to je brend koji prati snove i pretvara ih u stvarnost, pokazujući da wellness i moda mogu funkcionisati u savršenom skladu.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI