Aksesoari čiji dizajn pomera granice – Outhouse

Tekst: Jovana Ristić

Da je sestrinska ljubav i kreativnost izuzetno plodno tlo za razvoj uspešnog brenda, dokazale su Kaabie i Sasha Grewal 2012. osnivanjem Outhouse brenda nekonvencionalnog nakita i aksesoara.

Danas je on sinonim za odvažan dizajn koji zrači individualnošću, donoseći nova pravila igre i unikatan spoj umetnosti, modernog pristupa i nasleđa.

Od Ludhiane do globalne scene

Kaabia i Sasha Grewal odrasle su u Indiji, Ludhiani, gde su već u mladosti razvile strast prema pravljenju nakita inspirisane maminim šoping avanturama. Njihova posvećenost i obrazovanje koje su gradile u oblasti dizajna na prestižnim školama poput Indian Institute of Gems & Jewellery i Gemological Institute od Americe, ubrzo su ih doveli do Londona i Njujorka, gde su stekle dragoceno iskustvo radeći sa svetski poznatim brendovima i dizajnerima. Za samo nekoliko godina, Outhouse je postao prepoznatljiv na globalnoj sceni,  a komade su počele da kupuju svetske zvezde Beyonce, Priyanka Chopra, Kim i Kourtney Kardashian, Olivia Rodrigo, ali i muške ikone stila.

Filozofija koja osvaja svet

Dok Sasha teži kao dramatičnim, upadljivim, ali ipak sofisticiranim rešenjima, Kaabia preferira futuristički, pomalo ekscentričan stil – sestre su ove dve krajnosti objedinile na idealan način. Spoj koji je nastao predstavlja jedinstvenu estetiku koja inspiriše žene širom sveta da prigrle svoju autentičnost i izraze je kroz nakit. Kako to sve izgleda? Sigurni smo da ništa slično niste videli do sad. Jednostavnost ovde ne postoji, sve je ispunjeno detaljima izrađenim do perfekcije, pogledajte samo ovu ogrlicu sa lapis lazuli kamenom izrađenu od 22k zlata. Sa druge strane, imamo još naglašeniju verziju minđuša – lakirani monogram, galaktički kristali, Keshi biseri i jedinstveni šarm lapis lazulija za koji se veruje da podstiče mudrost, sve to elegantno naglašeno zlatnim kapljicama, čini ovaj komad nakita pravim umetničkim delom! Osim što ukrašava, Outhouse nosi priču i emociju sa porukom. Svi komadi su izrađeni u Indiji, čime se odaje počast tradicionalnoj indijskoj umetnosti, dok istovremeno reflektuju savremene trendove i kulturu. Sve je izliveno u 22-karatnom zlatu ili srebru i zaštićeno posebnim premazima zarad dugotrajnosti. Osim što izrađuju neobičan nakit (ogrlice, prstenje, priveske, minđuše, narukvice), u ponudi imaju naočare, ali i liniju ženskih torbica. Sarađivali su sa PETA na kolekciji tašni od veganske kože čime su promovisali održivost, ali i ideju da kompanija ide ka green smeru u budućnosti.

Outhouse je prepoznao važnost ne samo dizajna koji prezentuje svetu, već i iskustva koje imamo tokom kupovine. Upravo iz tog razloga, njihove prodavnice koje se nalaze u Delhiju, Mumbaiju, Kolkati i Goi, nisu obični shopovi, već kreirani tako da pruže nesvakidašnje iskustvo prilikom kupovine – hodate pravom dekorativnom palatom, u raskošnom okruženju koje podseća na umetničku galeriju.

Brend Outhouse je dokaz da nema mesta kompromisima kada je reč o kvalitetnim resursima, oni veruju u tim kvalitetnih ljudi koji su spremni da ostanu verni svojoj viziji koja ih vodi ka rastu i aktiviranju novih ideja. Outhouse je postao globalni fenomen čija posvećenost tradiciji pomešanoj sa inovacijama, redefiniše način na koji danas percipiramo nakit.

Foto: Promo

POVEZANE VESTI