Banana Yellow – Prada Beauty ima novi proizvod koji Sabrina Carpenter već obožava

Tekst: Milena Veselinović

Detalji koji mirišu na detinjstvo, sjaj letnjeg popodneva i dodir dizajnerskog potpisa – Prada Beauty je upravo lansirala novi proizvod, Banana Yellow balzam za usne.

Ako ste pomislili da je u pitanju ’’još jedan balzam’’, dopustite da vas razuverimo.

Prvo je došla banana poslastica i to u video spotu

Ako ste pažljivo pogledali spot za pesmu Manchild pop princeze Sabrine Carpenter, možda ste već primetili da gricka Prada gumene bombone sa ukusom banane. Niste ni slutili da je to nagoveštaj nečeg većeg, zar ne? Prada Beauty baš ume da uzburka javnost i zaintrigira svojom inovativnošću. I dok su društvene mreže brujale o stajlingu i intrigantnim scenama koje se smenjuju jedna za drugom, jedan detalj je bio tihi uvod u banana balm – balzam koji sada ima kultni status iako još uvek nije ušao zvanično u prodaju. Ubrzo potom, strane influenserke dobile su promo pakovanja Prada gumenih bombona, što je označilo uzbudljivi nastavak kampanje.

Balzam koji menja pravila igre – kada se spoje muzički uticaj i beauty industrija

Ova voćna Prada inovacija dolazi u formi nečega što možda deluje razigrano, ali ima ozbiljnu formulaciju: pH adaptivni balzam sa suptilnim zlatnim finišem i naravno, mirisom banane. Iako je žute boje u pakovanju, na usnama je potpuno proziran, ali daje onaj I just woke up efekat. I to sve uz dozu diskretnog sjaja koji hvata svetlost taman koliko treba. Sabrina ga, po sopstvenim rečima, koristi preko svojih omiljenih kombinacija karmina – kao završni sloj koji hidrira, fiksira i daje dozu sjaja. I nije prvi put da se ovaj beauty brend pojavljuje u njenim spotovima. Prethodna verzija, Astral Pink, rasprodala se nakon samo nekoliko dana od premijere u spotu Please, Please, Please.

Estetika sa ukusom nostalgije

Prada se ovde ne igra samo teksturama i pigmentima, već i simbolima. Banana, kao retro motiv iz Prada arhive, u ovom balzamu postaje duhoviti statement – spoj nežnosti i ironije. To je Prada, u suštini uvek korak ispred, sa dozom humora ali i visoke mode. Ako niste već na listi čekanja, možda je vreme da se pridružite revoluciji u žutoj tubici. Jer ako je Sabrina Carpenter već rekla da, zašto bismo mi ostali čekali? Balzam će se naći u prodaji od 1. jula, a cena će biti 50$.

Foto: Prada Beauty

POVEZANE VESTI