Be a Model projekat: više od modne piste, šansa da osvojite svet

Tekst: Jovana Ristić

Slike govore više od reči, a prvi utisak može da odluči nekad o čitavoj karijeri. Nameće se pitanje: šta danas znači biti model?

Da li je to samo hod po pisti, savršena poza, određene crte lica, ili je to pre svega snaga karaktera, znanje, autentičnost i volja da se istraje? Aleksandra Kolarski, kreatorka projekta Be a Model, ima veoma jasan odgovor. I kroz ovaj projekat, on odzvanja glasnije nego ikad.

Potencijal je tamo gde drugi vide nesigurnost

Retke su osobe u modnoj industriji koje ostave trag na pisti i van nje. Aleksandra Kolarski je to uspela. Od Milana, do Los Anđelesa, od uloge modela do pozicije skauta, mentorke, edukatorke, izgradila je sistem znanja koji ne podrazumeva samo glamur već suštinu – kako se opstaje u modnom svetu bez da izgubiš sebe. Nakon godina profesionalnog modelinga i impresivne međunarodne karijere, Aleksandra je odlučila da se vrati korenima – ali sa znanjem svetskih razmera. Njen edukativni program Be a Model by Alek K, pažljivo građen i usavršavan pet godina, danas je jedan od najrespektabilnijih platformi za mlade modele sa prostora Balkana.

Više od škole manekenstva – ovo je životna radionica

Program Be a Model daleko je od instant kurseva o lepom hodu i dobrom book-u. To je višednevni bootcamp, posebno iskustvo vođeno stručnjacima iz oblasti mode, javnog nastupa, lepote, ishrane i ličnog razvoja. Devojke ne uče samo kako da poziraju, nego i kako da govore, hodaju, misle, i deluju kao profesionalci. Od saveta o ponašanju na kastinzima, preko izgradnje ličnog brenda, do praktičnih znanja o najplaćenijim poslovima i važnosti obrazovanja, program Be a Model osnažuje učesnice da postanu ono što Aleksandra godinama zastupa: model svog života.

Face of Be a Model: gde se talenat susreće sa šansom

Kulminacija ovogodišnjeg ciklusa jeste takmičenje Face of Be a Model, koje ove godine dobija novu dimenziju kroz šest epizoda na YouTube kanalu – čineći ga time još dostupnijim i interesantnijim. Pobednica potpisuje ugovor sa agencijom Alek K, postaje lice brenda The Body Shop i kreće u šestomesečnu kampanju, dok sve učesnice dobijaju šansu za međunarodni angažman.

Moda kao umetnost – revija Predraga Đuknića

Završna revija projekta biće održana 19. juna 2025. u prostoru Fabrika Events u Beogradu. Kruna petogodišnjeg rada je saradnja sa jednim od najcenjenijih domaćih dizajnera – Predragom Đuknićem, čija kolekcija Arts&Crafts 2025 pomera granice forme i boje, i poslužiće kao savršen okvir za predstavljanje novih lica modelinga na domaćoj sceni.

POVEZANE VESTI